در مشخصات احتمالی LGVW820؛ اولین ویندوز فون ال‌جی

اگر به خاطر داشته باشید، در آذر ماه شایعاتی مبنی بر طراحی گوشی هوشمندی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون توسط ال‌جی شنیده می‌شود، در همین راستا امروز اخباری منتشر گردید که نشان می‌دهد این گوشی با نام تجاری LG VW820 توانسته تأییدیه GCF را دریافت کند.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط  AdDuplex، اولین ویندوز فون ال‌جی یک میان رده محسوب می‌گردد؛ بر همین اساس گوشی هوشمند VW820 ال‌جی به صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل مجهز شده و قرار است تنها تحت قرارداد اپراتور ورایزون به بازار عرضه گردد.

در همین رابطه وب‌سایت WindowsPhoneItaly نیز اعلام کرد که گوشی ویندوز فون جدید ال‌جی توانسته از GCF گواهی‌نامه کار با شبکه GSM را دریافت کند، بدین ترتیب در آینده‌ای نه‌چندان دور باید منتظر قرارگیری آن بر روی قفسه فروشگاه‌ها باشیم.این گوشی هوشمند از شبکه‌های مخابراتی با فرکانس FDD-LTE 1900 (B2) / 1700 (B4) / 700 (B13) MHz, CDMA2000 1900 (BC1) / 800 (BC0) همچنین نسل چهارم LTE UE که به کاربر امکان دریافت اطلاعات با سرعت حداکثر 150 مگابیت و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه را می‌بخشد، پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری از مشخصات فنی LGVW820 در دست نیست، اما از آنجا که در صفحه‌نمایش آن از فناوری FWVGA استفاده شده، می‌توان قیمت بسیار پایین را برای اولین ویندوز فون ال‌جی پیش‌بینی کرد.

  wmpoweruser

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.