جی 4 ال‌جی با اندروید 5.1 در بنچمارک مرورگر دیده شد

در کنگره جهانی موبایل امسال شاهد صف‌آرایی پیش‌قراولان سامسونگ و اچ‌تی‌سی در برابر یکدیگر بودیم اما در این بین ال‌جی شوالیه تراز اول خود را روانه این کارزار نکرده بود؛ با این حساب می‌توان حدس زد که در مراسم فروردین ماه آینده ال‌جی، G4 را با اندروید ۵.۱ رونمایی کند.

0

اخیراً تصاویر بنچمارک که به ال‌جی G4 با مدل LG-H818 نسبت داده می‌شود در وب‌سایت MyLGPhones بازار شایعات پرچمدار بعدی ال‌جی را گرم‌تر کرده است. به غیر از مدل این گوشی، مشخصات سخت‌افزاری آن در بنچمارک انجام شده خودنمایی می‌کند.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، پرچمدار بعدی ال‌جی به صفحه‌نمایشی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل از نوع QuadHD، که در ال‌جی جی ۳ نیز به کار رفته است مجهز خواهد بود. آزمایش‌های انجام شده HTML5 بر روی این گوشی با مرورگر کروم نسخه ۳۸ نتایج خوبی را در بر داشته و توانست ۵۱۰ امتیاز از مجموع ۵۵۵ امتیاز را کسب کند. همانطور که در ابتدا ذکر شد گوشی که در این بنچمارک مورد آزمایش قرار گرفته بود، از اندروید نسخه ۵.۱ بهره گرفته است.

LG-H818-G4-Android-5

اگر از طرفداران محصولات ال‌جی بوده باشید؛ حتماً به یاد دارید که ال‌جی برای معرفی جی‌۳ در سال گذشته نیز زیاد عجله‌ای از خود نشان نداد، از طرف دیگر صبر کردن برای تجهیز جی ۴ به اندروید ۵.۱ و عرضه آن به بازار در حالیکه محصولات تراز اول سامسونگ و اچ‌تی‌سی برای آپدیت به اندروید ۵.۱ باید در انتظار بمانند نیز از جانب ال‌جی حرکتی معقول به نظر می‌رسد.

اگر پیش‌بینی‌های ما درست از آب در بیاید احتمال می‌دهیم ال‌جی نهایتاً تا اردیبهشت ماه رازداری کند و در این بازه زمانی شاهد رونمایی ال‌جی جی ۴ باشیم.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.