اچ‌تی‌سی در دو تا سه هفته آینده یک رونمایی بزرگ دیگر خواهد داشت

اچ‌تی‌سی وان M9 هفته گذشته به عنوان پرچم‌دار سال 201 اچ‌تی‌سی رونمایی شد اما ظاهراً اچ‌تی‌سی قصد دارد یک رونمایی مهم دیگر را نیز به زودی داشته باشد. این رونمایی احتمالاً راجع به نسخه پلاس وان M9 خواهد بود تا علاقمندان به گوشی‌های بزرگ‌تر را نیز به سوی اچ‌تی‌سی جذب کند.

1

پیش از شروع نمایشگاه MWC 2015 بسیاری اعتقاد داشتند اچ‌تی‌سی قصد دارد از دوگانه M9 و M9 Plus رونمایی کند اما در طول این مراسم تنها ام9 معرفی شد. حالا به گفته مدیر اچ‌تی‌سی آمریکا “جف مکنزی” اچ‌تی‌سی رونمایی دیگری را نیز در آینده نزدیک خواهد داشت که تفاوت اچ‌تی‌سی، سامسونگ و اپل را مشخص می‌کند! به هر حال با توجه به تصاویر درز کرده انتظار داریم ام9 پلاس با شکل و شمایل شبیه به ام9 اما صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و دوربینی متفاوت و شاید هم با حسگر اثر انگشت معرفی شود.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images (2)

از جمله مشخصات احتمالی فبلت آینده اچ‌تی‌سی می‌توان به صفحه‌نمایش 5.2 یا 5.5 اینچی با وضوح QHD یا همان 2560 در 1440 پیکسل، چیپست مدیاتک MT6795 برای آسیای شرقی و اسنپ‌دراگون 810 برای سایر مناطق، دوربین‌های 20 و 13 مگاپیکسلی و اسپیکرهای BoomSound با فناوری دالبی اشاره کرد.

HTC-One-M9-Plus-leak

همان‌طور که می‌دانید عرضه نسخه بهتر یا قوی‌تر و متفاوت پرچم‌داران امروزه مرسوم است؛ آیفون 6 پلاس، گلکسی اس 6 اج و شیائومی Mi Note Pro از جمله مثال‌های روال جدید موبایلی کنونی است. به این ترتیب انتظار داریم که M9 Plus از نظر عملکردی شباهت زیادی به M9 داشته باشد اما برای کاربرانی که به دنبال وضوح بیشتر صفحه‌نمایش و یا حسگر اثر انگشت هستند می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

 PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    شاهکار اون عکس اوله
    اگه معرفی بشه …