‫راهنمای خرید: بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید بخرید! [اسفند 93]‬

امروزه با پیشرفت فنّاوری و به بازار آمدن گوشی‌ها و تبلت های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی، با آنکه استفاده از این وسیله‌ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می‌گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی‌ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آن‌ها می‌باشد.

32

پاور بانک برق را در خود ذخیره کرده و آن را در موافق ضروری به گجت شما انتقال می‌دهد، در اصل پاور بانک منبع تغذیه برق می‌باشد که با صورت حیرت‌آوری مقدار لازم برق را برای شما ذخیره می‌کند. ابتدا پاور بانک را شارژ می‌کنید و برق را در آن ذخیره می‌کنید و هرگاه موبایلتان با کمبود شارژ مواجه شد آن را به پاور بانک متصل می‌نمایید.

توجه داشته باشید که هر چه تعداد پورت خروجی یا میزان جریان دهی شارژر همراه بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. بعضی از پاوربانک ها به پورت هوشمند یا Smart Port مجهز شده‌اند و به‌جای استفاده از ۲ پورت با دو جریان متفاوت، دارای یک پورت هستند که نسبت ورودی جریان موردنیاز دستگاه متصل شده، جریان دهی متفاوتی دارند.

دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، زمان انتظار برای شارژ شدن باتری داخلی شارژر همراه بیشتر خواهد بود. به‌عنوان آخرین نکته توصیه می‌گردد که قبل از خرید به مشخصات باتری گوشی یا تبلت و همچنین مشخصات پاور بانک و سازگاری آن‌ها دقت فرمایید.

ما سعی کرده‌ایم بهترین پاوربانک‌هایی که این روزها می‌توانید در بازار بخرید را برایتان بر اساس هر برند لیست کنیم. در ابتدای امر این نکته را باید یادآور شویم که لیست قیمت‌های ارائه‌شده بر اساس چندین منبع تهیه گردیده و ممکن است با بازار شهری که شما در آن ساکن هستید کمی اختلاف داشته باشد.

پاور بانک Romoss eUSB Edge 52

Romoss eUSB Edge 52 Power Bank

این پاور بانک ابعاد کوچکی دارد، به همین دلیل به راحتی در داخل کیف و جیب شما جای می‌گیرد. کمپانی روموس برای سهولت و راحتی هر چه بیشتر شما برنامه‌هایی ترتیب دیده که به‌راحتی می‌تواند شما را در جریان وضعیت شارژ باتری قرار خواهد داد. این محصول در بازار با میانگین قیمت 450 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد139 در 81 در 25 میلی‌متر

وزن445 گرم

رنگسفید

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 2100 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 2400 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، دارای نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ باتری

ظرفیتباطری لیتیوم یونی با ظرفیت 14000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک


 پاور بانک Romoss eUSB Edge 52

ph60-zoom

Romoss eUSB Edge 52 شارژر قابل‌حمل لپ‌تاپ می‌باشد که برای شارژ در مواقع ضروری بسیار مفید است.این محصول برای کم کردن مصرف باطری بعد از 60 ثانیه به حالت آماده به کار در می‌آید و در بازار با میانگین قیمت 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد138 در 62 در 32 میلی‌متر

وزن262 گرم

رنگسفید، مشکی

مشخصات فنی :ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 2100 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 2400 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیتباطری لیتیوم یونی با ظرفیت 15600 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک


 پاور بانک IB-PWB-BLK-A2

ibattz_brand-1148-898597-1-zoom

این شارژر همراه ساخت شرکت IB بسیار جمع‌وجور طراحی گردیده و توانایی شارژ 8 تبلت به‌صورت کامل را دارد . این محصول در بازار با میانگین قیمت 320 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد203 در 137 در 38 میلی‌متر

وزن430 گرم

رنگ: مشکی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 2100 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 2400 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، قابلیت خاموش شدن خودکار به محض پر شدن باتری

ظرفیتباطری لیتیوم یونی با ظرفیت 20400 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، تبلت، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و نوت‌بوک


پاور بانک Pqi 12000

pqi-powerBank-power12000-03

این شارژر همراه ساخت شرکت Pqi، بسیار خوش‌ساخت و باکیفیت می‌باشد و در بازار با میانگین قیمت 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ابعاد137 در 60 در 24 میلی‌متر

وزن300 گرم

رنگسفید، مشکی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 1000 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو خروجی حداکثر 1200 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیتباطری لیتیوم یونی با ظرفیت 12000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال

 


  پاور بانک Pqi 15000

pqi-3314-895581-1-zoom

این شارژر همراه ساخت شرکت Pqi با ظرفیت 15000 میلی‌متری ساعت است.Pqi برای ایمنی بیشتر دستگاه‌های شما از تکنولوژی‌هایی در ساخت پاوربانک‌های خود استفاده می‌کند که از نوسانات جریان و ولتاژ برق جلوگیری می‌نماید. این محصول با قیمت میانگین 195 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ابعاد23 در 72 در 119 میلی‌متر

وزن300 گرم

رنگسفید، مشکی، سرمه‌ای

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 1000 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو پورت با جریان خروجی 1 و 2.1 آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، قابلیت شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان

ظرفیتباطری لیتیوم یونی با ظرفیت 15000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت


 پاور بانک Apacer B520

پاوربانک B520 اپیسر با اندازه ۱۳۵ در ۷۸ در ۱۹ میلی‌متری خود در همان نگاه اول تعبیر پاوربانک خانواده! را در ذهن ما خواهد ساخت، اما طراحی این پاوربانک و استفاده از بدنه آلومینیومی یکپارچه به‌جز دو قسمت بالا و پائین طراحی جذابی به آن داده و کاملاً آن را خوش دست کرده است تا به لطف استفاده از باطری‌های داخلی لیتیوم‌پلیمری شاهد وزن مناسب ۲۸۰ گرمی در آن باشیم که در قیاس با دستگاه‌های رایج بازار و کارایی آن قابل‌تحمل است. این محصول با قیمت میانگین 180 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ابعاد۱۳۵ در ۷۸ در ۱۹ میلی‌متری

وزن۲۸۰ گرم

رنگنقره‌ای

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 2000 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو پورت با جریان خروجی 1 و 2.1 آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان، دارای منافذ تهویه هوا و همچنین قابلیت شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان

ظرفیتباطری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 11000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت


 پاور بانک Apacer B124 11000

apacer-b124-11000mah-power-bank-ebiz2u-1406-26-ebiz2u@9

این محصول نیز یکی از پاور بانک های با کیفیت اپیسر محسوب می‌گردد که هم‌اکنون با قیمت میانگین 140 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این مدل دارای ظرفیت بالایی بوده و می‌تواند به‌عنوان پشتیبانی عالی برای دستگاه‌های هوشمند مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

ابعاد24.5 در 74 در 130 میلی‌متر

وزن305 گرم

رنگنقره‌ای

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 1,600 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، دارای دو پورت با جریان خروجی 1 و 2.1 آمپر، دارای کابل دو کابل یو اس بی و یک کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیتباطری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 11000 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت


 پاور بانک Adata PV110

power-bank-adata-PV110-10400-mAh-main-1280p960m

این محصول با کیفیت بالای ساخت هم اکنون با قیمت میانگین 120 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به خاموش شدن خودکار دستگاه پس از 10 ثانیه برای جلوگیری از هدر رفت انرژی اشاره کرد.

ابعاد : 21.5 در 77 در 102 میلی‌متر

وزن : 260 گرم

رنگ : صورتی، نیلی، کرم، قهوه ای

مشخصات فنی :ولتاژ ورودی DC5V ، حداکثر 1,500 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V ،دارای دو پورت با جریان خروجی 1 و 2.1 آمپر، دارای کابل دو کابل یو اس بی و یک کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه، مجهز به لامپ LED جهت نمایش سطح توان

ظرفیت : باطری لیتیوم یونی با ظرفیت 10400 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند ،موزیک پلیر،GPS، دوربین‌های دیجیتال و تبلت

 


پاور بانک Adata PV100

Adata PV100

شارژر همراه Adata PV100  بسیار سبک‌وزن و کوچک می‌باشد. در ضمن دارای ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت که میزان قابل‌توجهی ست برای زمانی که گوشی شما در زمان نامناسب نیاز به شارژ دارد. این محصول با قیمت میانگین 90 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ابعاد8 در 118 در 67 میلی‌متر

وزن105 گرم

رنگسفید، مشکی، صورتی

مشخصات فنی: ولتاژ ورودی DC5V، حداکثر 1,000 میلی‌آمپر، ولتاژ خروجی DC5V، حداکثر 2,100 میلی‌آمپر، دارای کابل میکرو یو اس بی برای شارژ خود دستگاه،

دارای چراغ نشانگر پاور جهت نمایش وضعیت شارژ در یک نگاه، محافظت از شارژ بیش از حد

ظرفیتباطری لیتیوم یونی با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعت

سازگاری با گجت هایی همچون : انواع گوشی هوشمند، تبلت، دوربین‌های دیجیتال

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

32 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    دوستان کسی پاور بانک کونفلون داشته؟ چطوره

  2. محسن می‌گوید

    سلام دوستان عزیز من از دیجی کالا یه پاور بانک شیائومی ۲۰۰۰۰ خریدم که تو پیشنهاد ویژه قیمتش ۱۳۵۰۰۰ تومن بود. من که شخصا ازش راضیم با اینکه ظرفیتش بالاس اما وزنش نسبت به وزنش واقعا کمه اندازشم تقریبا هم اندازه یه گوشی با صفحه نمایش ۵/۱ هستش مدارای بکار رفته تو تین پاکر لانکم خیلی خوب کار میکنن و وقتی شارژ گوشیتون پر میشه خود به خود قطع میشه من به دوستان پیشنهاد میکنم اگه قصد خرید پاور بانک دارن میتونن با خیال راحت برن سراغ پاور بانک های شیائومی فقط حواستون باشه که از یه جای مطمعن بخرین تا هم جنس اصل بهتون بدن هم اینکه از گارانتی یه سالش در صورت ایرادات احتمالی استفاده کنین

  3. مهسا می‌گوید

    سلام پاور بانک روموس مارک خوبیه بعد این پاور بانکای ۱۰ تومانی میدن ایا خوبه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      روموس مارک خوبیه ولی این 10 تومنیا هم دوام کمی دارن هم ظرفیتشون از چیزی که اعلام شده پایینتره

  4. hosein می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم که پاور بانک arun جنسش خوبه یا نه

  5. محمّد می‌گوید

    با سلام؛ممنون از مطالب مفیدتون،یک سٶال درم و ممنون میشم زود پاسخ بدید،من موبایلم نوت ۴ـه و رو شارژرش نوشته که خروجی ۵ولت/۲آمپر ولی اون پاوربانکی که من مدّنظرمه روش نوشته که ورودی و خروجی ۵ولت/۲.۱آمپر گفتم ببینم مشکلی نداره که به خاطر اون یک دهم آمپر به وجود بیاد(۰.۱)؟و خواهشاً تو انتخاب بین این دو پاور بانک کمکم کنید،خیلی ممنون:
    Romoss Solo5 10000mAh
    Mipow Power Cube 7800mAh

  6. مرضیه می‌گوید

    میگم تو تبلیغات نوشته یه پاور بانک 10تومنه به نظرتون بخرمش برا تولد بابام میخواستم

    1. سعی می‌گوید

      من چند روز پیش یه 35 هزاریشو خریده بودم.بجای اون یه 15 هزاری فرستاده بودن که داخلش هم باز شده بود از پیچ هاش معلوم بود. ارزش ندارن اونا با کلی مشکل پس فرستادمش

  7. مصطفی می‌گوید

    به نظر من که یکی از بهترین پاور بانک ها پاور بانک های شئائومی هستش
    من بهتون پیشنهاد میکنم بخرید هم ارزونه هم با کیفیت

  8. غلام حسین می‌گوید

    Poweradd TM pilot pro 32000mAh اینم مارک بسیار خوبیه، حتما به این دو برندی که گفتم سر بزنین،از اینا نترسین و فکر کنین که پاور بانک های بزرگی هستن، خیلی جمع و جور و به راحتی میشه با خودتون داشته باشین.
    امیدوارم که خوشتون بیاد.

  9. غلام حسین می‌گوید

    به نظر من اگه دنبال یک پاور بانک خوب هستین این بهترین مارکه RAVPOWER 26800MAH واقعا شارژ بسیار خوبیه

  10. احمد می‌گوید

    سلام من یه پوریان باکیفیت 20000گرفتم ازشرکتی که یه اژدهای واقعی آست قیمتش 127تومان است دارای نشانگرمیزان شارژ چقدربایدخودش شارژ بشه تا شارژ خودش فول بشه کمکم کنید باتشکر

  11. فرزانه می‌گوید

    سلام . میخوام یه پاور خوب برای میرم بخرم اصفهان هستم کجا برم ؟

  12. مهرابی می‌گوید

    سلام من یه پاور بانک romoss sense4دارم که 10400میلی امپره که کاملا شارژ یشه اما زمانی که دستگاه رو بهش وصل میکم قدرت شارژش پایینه اگه میشه راهنماییم کنین که مشگل کار کجاست ممنون میشم

  13. فاریاf می‌گوید

    سلام شارژ اولبه پاور بانک چند ساعته؟

  14. محمد می‌گوید

    من دنبال یک پاور بانک مناسب با توان 20000mAh
    هستم اگه امکانش هست راهنمایی کنید .

  15. امرایی می‌گوید

    Camelia
    باطری خود پاوربانکت خرابه باطریشو عوض کن?

  16. امرایی می‌گوید

    سلام دوستان من رشته ام الکتروتکنیک هست اما الکترونیک علاقه دارم تازگیا یک پاور بانک ساختم که همه نو گوشی رو شارژ میکنه و تا حالا ۳۲ مرتبه تلفنم رو شارژ کردم شاید باورتون نشه هنوز شارژش نکردم البته باطری ک من استفاده کردم باطری بیسیم هست اگ تو زمینه الکترونیک کار کردین خودتون بسازید?

    1. ع می‌گوید

      در صورت امکان نحوه ساخت رو راهنمایی بفرمایید

  17. سارا می‌گوید

    میخوام یه پاوربانک خوب بخرم ولی نمیدونم چه مارکیشوبگیرم.میشه راهننایی کنید؟

  18. جواد می‌گوید

    و در ضمن هر چه ملی امپرش بیشتر باشه بهتره

  19. جواد می‌گوید

    به نظر من که هر پاور شارجی که گرون تره عملکرد بهتری داره

  20. پیمان می‌گوید

    من Romoss 10400 خریدم، از یه سایت چینی تو جمعه سیاه خریدم. حدودا با گمرکش شد 67000 تومن. برند فوق العاده عالی ایه…

    1. مهسا می‌گوید

      سلام خیلی گذشته ولی ی سوال مگه میشه از سایت چینی جیزی خرید و بیارن ایران بهت بدن؟ لطفا جوابمو بدین ممنون

      1. جواد می‌گوید

        اره چرا که نه ولی بهتره که از خود اینجا ایران خرید کنید زیرا هزینه های زیاد مثل گمرکی برای شما د
        در بر خواهد داشت

      2. بابک می‌گوید

        بله میشه !! ! سایتی هست که میتونید از طریق اون از کل دنیا خرید کنید !! حتی کشور هایی که ایران رو تحریم کردن

  21. محسن می‌گوید

    سلام من پاوربانک adata pv110 10400 تا حالا چند سری از فروشگاه اینترنتی barayandshop.ir برای دوستام و خودم خریدم جنسش خیلی عالیه ممنون از معرفیتون .درضمن قیمتش 115 خریدم از سایت برایندشاپ قیمتاشم عالیه باتشکر

  22. camelia می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید
    من پاور بانک مدل
    adata pv100
    رو خریدم شارژ اولیه رو انجام دادم ولی چرا وقتی به گوشی وصل میکنم شارژ نمیکنه و اینکه قبل خودشو به شارژ زدم بعد به گوشی وصل کردم شروع کرد بهع شارژ کردن ولی اگر اینکارو نکنم شارژ نمیکنه
    میشه نحوه استفادشو بزارید
    ممنون

  23. آرمين می‌گوید

    من PV110 ای دیتا رو دارم. انصافاً خیلی قویه و خودشون هم میگن که به هیچ وجه مثل باقی پاوربانک ها احتمال انفجار نداره

  24. هیراد می‌گوید

    من یه مایپو 8800 خریدم فوق العاده راضیم مدل thumbox. پیشنهاد میکنم توی زمینه پاوربانک حتما برند Mipow بخرید.

  25. پرویز محمدی می‌گوید

    من که یدونه پی کیو آی ۱۵۰۰۰ دارم فوق العاده ست
    هم شارژ شدن و هم شارژ کردنش حرف نداره
    از شارژر اوریجینال گوشیم هم بهتره

  26. jalil می‌گوید

    بهترینش 15000 pqi هزچی شازژ می کنی تموم نمیشه هم برای گوشی خوبه هم برای تبلت که معمولا آمپراژ بالاتری نسبت به گوشیا دارن