انتشار تصاویر جدید از Huawei P8؛ شاید نسخه‌ی Max نیز در راه باشد

بنا بر گزارش‌ها هواوی در حال آماده شدن برای معرفی جانشین Ascend P7 است. این تلفن هوشمند شاید Huawei P8 نامیده شود. انتظار می‌رود این مدل تازه که پیش از این نیز عکس‌هایی از آن لو رفته بود، چهارشنبه 26 فرودین 1394 در لندن معرفی شود.

0

به تاز‌گی 2 عکس تازه از این گوشی و از نقطه‌ای نامعلوم در چین منتشر شده و از یکی از آنها چنین برمی‌آید که این گوشی با قُطر احتمالی 6 میلی‌متر بسیار باریک خواهد بود و نسبت به گوشیِ Ascend P7 با قُطر 6.5 میلی‌متر شاهد کاهشی 0.5 میلی‌متری خواهیم بود.

New-photos-showing-the-Huawei-P8

در تصویر دیگر هرچند نشانی از دوربین پشتی به چشم نمی‌خورد اما دست‌‌ کم می‌توان چیزی را مشاهده کرد که بسیار به فلاش ال‌ای‌دی شبیه است. انتظار می‌رود این گوشی به صفحه‌ نمایش 5.2 اینچ با وضوح تمام اچ‌دی مجهز باشد، اما احتمال دارد هواوی نسبت به معرفیِ مدل ساده‌تری با وضوح اچ‌دی نیز اقدام کند.

علاوه بر این وب‌سایت چینیِ CNMO مدعی است Huawei P8 دارای نسخه‌ی Max با صفحه نمایش 6.8 اینچی خواهد شد. (وضوح نامشخص). Ascend P7 گوشی بسیار خوبی بوده و هست. بنابر این باید منتظر آینده بمانیم تا ببینیم ره‌آورد Huawei P8 چه خواهد بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.