این لوازم جانبی برای گلکسی اس 6 در نمایشگاه MWC 2015 نمایش داده شدند

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ یکشنبه گذشته در کنگره‌ جهانی موبایل بارسلون برگزار شد. این شرکت از دو گوشی جنجالی خود یعنی گلکسی‌اس6 و گلکسی‌اس6 اج رونمایی کرد و مسیر تازه‌ای را که این بار در زمینه‌ی تولید گوشی در پیش گرفته به ما نشان داد.

0

بدنه هر دو دستگاه از فلز ساخته شده‌اند و درست برخلاف سر‌ی‌های پیشین خود فاقد باتری قابل تعویض هستند. شرکت سامسونگ نه تنها مسیری تازه در طراحی دستگاه‌های‌اش در پیش گرفته بلکه طراحی رابط کاربری تاچ‌ویز آن‌ها را نیز تغییر داده است.

لوازم جانبی رسمی بسیاری نیز از جانب این شرکت معرفی شدند: کاور محافظ، قاب‌ شفاف، کیف‌ موبایل و غیره. لوازم جانبی غیر رسمی‌ نیز از جانب این شرکت به نمایش گذاشته شدند. شرکت‌هایی نظیر بلکین و اُتِر قاب‌های خود برای پرچم‌دار جدید سامسونگ (گلکسی‌اس6) به نمایش گذاشتند درحالیکه سواروفسکی نیز قاب‌های flashy خود را به نمایش گذاشت.

با نگاهی به گالری زیر خواهید دید لوازم‌ جانبی بسیاری از جانب سامسونگ ارائه شده‌ است. جای تعجبی نیست چرا که جدای از مبحث رسمی یا غیر رسمی بودن این لوازم انتظارش را داشتیم.

نگاهی سریع به مشخصات گلکسی‌اس6 بیندازیم: نمایشگر QuadHD 5/1 اینچ سوپر آمولد دارای رزولوشن 2560 در 1440پیکسل، حافظه‌ی LPDDR4 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی). پردازنده‌ی 64 بیت هشت هسته‌ای اگزینوس7420 که با سیستم عامل اندروید 5 آبنبات‌چوبی که به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ عرضه می‌شود. دوربین اصلی این گوشی 16مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.