شایعه: آیفون 6اس و 6اس پلاس با 2 گیگابایت رم عرضه خواهند شد

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر تنها آی‌پد ایر 2 دو گیگابایت حافظه رم دارد و سایر آی‌دیوایس‌های اپل با یک گیگابایت رم کار می‌کنند. طبق شایعه جدید iPhone 6s و 6s Plus که در شهریور معرفی خواهند شد این‌بار به دو گیگابایت رم مجهز می‌شوند.

 

0

مالتی‌تسکینگ با وجود این‌که خیلی دیر به iOS آمد اما بدون هیچ عیب و نقصی در آیفون‌ها کار می‌کند و کاربر به ندرت کندی در سوییچ میان اپ‌ها احساس خواهد کرد؛ پس رم بیشتر به چه کار می‌آید؟ برخی امیدوارند اپل مانند سامسونگ حالت دو پنجره‌ای و استفاده هم‌زمان از دو اپ را حداقل برای آی‌پد و آیفون 6اس پلاس عرضه کند که این ویژگی رم بالاتری را طلب می‌کند. همچنین حتماً می‌دانید اگر تعداد اپ زیادی را باز کنید برای سوییچ به اپ‌های قدیمی‌تر iOS صفحه را مجدداً رفرش می‌کند؛ رم بیشتر امکان نگه‌داشتن اپ‌های بیشتری را در حافظه خواهد داد.

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های اندرویدی حالا به رم‌های سریع 3 و 4 گیگابایتی LPDDR4 مجهز شده‌اند و حالا اپل قصد دارد برای اولین بار پس از معرفی آیفون 5 با 1 گیگابایت رم این حافظه را در آیفون بعدی دوبرابر کند. البته iOS در مدیریت حافظه رم بهینه‌تر از اندروید عمل می‌کند اما دو گیگابایت رم می‌تواند نویدبخش آپدیت‌های تضمین‌شده نرم‌افزاری نیز باشد.

Apple-SIM

در این شایعه همچنین آمده که اپل قصد دارد آیفون را با سیم‌کارت مخصوص اپلی عرضه کند که ویژگی‌ها و محدودیت‌های آن دقیقاً مشخص نیست. طبق معمول انتظار داریم اپل آیفون‌های جدید را در مراسمی جداگانه در اواخر شهریورماه سال آینده رونمایی کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.