گوشی ZTE Grand S3 را می‌توانید با رگ‌های خونی چشم خود آنلاک کنید!

در حال حاضر انواع روش‌های هیجان‌انگیز برای آنلاک کردن گوشی وجود دارد؛ از اسکن اثر انگشت گرفته تا تشخیص چهره. اما ZTE به تازگی روش جدیدی را به گوشی Grand S3 خود اضافه کرده و آن هم Sky Eye برای اسکن چشم شماست.

0

با استفاده از فناوری Eyeprint ID شرکت EyeVerify گوشی جدید ZTE می‌تواند رگ‌های خونی چشمان شما را اسکن کرده و هویتتان را تشخیص دهد. مزیت اصلی Eyeprint نسبت به تاچ‌‌آی‌دی و سایر روش‌های اسکن اثر انگشت هزینه بسیار پایین‌تر است چرا که هیچ‌نیازی به استفاده از سخت‌افزار جداگانه نیست و تمامی عملیات به صورت نرم‌افزاری انجام می‌گیرد. اگر مشتاقید دقت این حسگر را بر روی گوشی خود امتحان کنید می‌توانید اپلیکیشن مخصوص EyeVerify را برای اندروید از این‌جا و برای iOS از این‌جا دانلود کنید.

ZTE-Grand-S3-eyeverify

Grand S3 ابتدا باید چشم شما را به عنوان مالک گوشی شناسایی کند. برای این کار یک خط سبز چند بار در صفحه به بالا و پایین رفته و باید برای هشت ثانیه آن را با چشم خود تعقیب کنید. با این‌کار دوربین جلوی گوشی شما رگ‌های خونی چشم شما را اسکن کرده و یک آی‌دی ایمن برایتان ایجاد خواهد کرد. البته فعلاً تنها یک چشم را می‌توانید به عنوان مالک معرفی کنید.

وقتی گوشی قفل است باید انگشت خود را از بالا به پایین سوایپ کنید تا پنل تشخیص هویت باز شود؛ سپس گوشی را در فاصله حدود 15 سانتی‌متری از چشمان خود گرفته تا سیستم در حدود نیم ثانیه گوشی را آنلاک کند. طبق بررسی وب‌سایت Engadget این روش ممکن است به سرعت تاچ‌آی‌دی در آیفون نباشد اما همان مقدار دقیق است و مزیت اصلی آن همان‌طور که گفتیم عدم نیاز به سخت‌افزار اضافه است.

Grand-S3-eye-scanner

حالا که با ویژگی اصلی ZTE Grand S3 آشنا شدید بیایید به سایر مشخصات این گوشی بپردازیم. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی با پنل IPS تقریباً 70 درصد از بدنه جلویی گوشی را پوشانده است و با وضوح 1080p تراکم پیکسلی برابر با 401 پیکسل  بر اینچ دارد.

ZTE در این گوشی از سریع‌ترین مدل چیپست اسنپ‌دراگون 801 استفاده کرده که در آن 4 هسته Krait 400 با سرعت 2.5 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 330 و همچنین سه گیگابایت رم قرار دارند. به این ترتیب شاید با جدیدترین تراشه کوالکام مواجه نباشیم اما حداقل این تراشه نیز قدرت خود را در پرچم‌داران 2014 اثبات کرده است. حافظه داخلی 16 گیگابایتی این گوشی با کارت حافظه تا 64 گیگابایت دیگر قابل ارتقا خواهد بود و فناوری دالبی دیجیتال پلاس نیز قرار است صدای باکیفیت‌تری را در اختیار کاربر بگذارد.

Grand-S3

دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی 16 و 8 مگاپیکسلی است که به ترتیب قادر به فیلم‌برداری با وضوح 2160p (4K) و 1080p (FullHD) هستند. این گوشی یک باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی را در دل خود جای داده و با این وجود 9.8 میلی‌متر ضخامت دارد و از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.