مجموع فروش پلی‌استیشن 4 سونی به بیش از 20 میلیون دستگاه رسید

سونی امروز با خبرهای خوش به جمع بازی‌سازان آمده بود و آمار جالبی را از فروش پلی‌استیشن 4 ارائه کرد. آماری که این کنسول را در صدر جدول فروش کنسول‌های نسل جدید قرار می‌دهد.

0

بر طبق اعلام سونی، پلی‌استیشن 4 تا تاریخ 1 مارس 20.2 میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش رفته است. این کنسول فروش به مراتب بهتری نسبت به رقبا، یعنی ایکس‌باکس وان (مایکروسافت) و وی‌یو (نینتندو) داشته است و به روند خوب خود ادامه می‌دهد.

«اندرو هاوس» رییس بخش سرگرمی‌های سونی در این باره می‌گوید: “ما بابت پشتیبانی فوق‌العاده‌ی طرفدارانمان از پلی‌استیشن از آن‌ها قدردانی می‌کنیم و خوشحالیم که بازی‌کنندگان در سراسر جهان، همچنان پلی‌استیشن 4 را به عنوان بهترین وسیله برای بازی انتخاب می‌کنند.”

سونی در کنار این آمار و ارقام راضی کننده، لیست پر و پیمان بازی‌های پیش رو را نیز به طرفداران خود وعده می‌دهد تا به این روند مساعد شتاب دهد.

مایکروسافت در ماه نوامبر گذشته آخرین آمار فروش کنسول ایکس‌باکس وان را 10 میلیون دستگاه اعلام کرده بود. با این‌که بدون شک از آن زمان تا کنون در این اعداد و ارقام تفاوت‌های میلیونی ایجاد شده است، اما بعید است اختلاف فروش این کنسول با پلی‌استیشن 4 جبران شده باشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.