سونی هدست واقعیت مجازی مورفئوس را برای پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌کند

نمونه‌ای از این هدست که در مراسم GDC 2015 به حضار نشان داده شد دارای پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی نسبت به مدل‌های نسل اولیه‌ی آن بود.

0

سونی اعلام کرد هدست واقعیت مجازی Project Morpheus در واقع یک محصول واقعی است که قرار است در خرده‌فروشی‌ها به فروش برسد و انتظار می‌رود این هدست در نیمه‌ی اول سال 2016 وارد بازار شود.

نمونه‌ای از این هدست که در مراسم GDC 2015 به حضار نشان داده شد دارای پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی نسبت به مدل‌های نسل اولیه‌ی آن (که سال پیش از آن رونمایی شد) بود. گفته شده به زودی می‌توانیم 4 دموی قابل بازی جدید که از این سخت‌افزار و ویژگی‌هایش بهره می‌برد را امتحان کنیم.

همچنین گفته شد که پلی‌استیشن 4 برای این طراحی شد تا به توسعه‌دهنگان خروجی 120 فریم در ثانیه بدهد؛ چیزی که در بازار داغ هدست‌های واقعیت مجازی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در فروش این کنسول داشته باشد.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.