سامسونگ سنسور دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خود را با فناوری آیزوسل معرفی کرد

دوربین جلوی گوشی‌ها روزبه‌روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌گردد. با محبوب شدن عکس‌های سلفی تولیدکنندگان سعی می‌کنند دوربین‌های بهتری را در جلوی گوشی خود قرار دهند. سامسونگ به تازگی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با فناوری ISOCELL برای دوربین جلوی گوشی‌ها پرده‌برداری کرده است.

0

اچ‌تی‌سی در پرچم‌دار اخیر خود One M9 دوربین اصلی M8 را به جلوی این گوشی آورده تا با فناوری اولتراپیکسل در محیط‌های کم‌نور سلفی‌های بهتری را ثبت کند. به این ترتیب سامسونگ هم تصمیم گرفته تا فناوری ISOCELL را به سلفی‌ها بیاورد. سنسور جدید که S5K4H5YB نامیده شده یک سنسور 8 مگاپیکسلی CMOS است که از فیلتر الگوی رنگ جدید RWB بهره می‌برد.

Galaxy-S6-Edge-selfie-camera

به ادعای سامسونگ فیلتر الگوی رنگ RWB حتی بیش از پیش حساسیت نوری و همچنین دقت رنگی را بهبود بخشیده و به این ترتیب کیفیت تصاویر در حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت. سامسونگ تصمیم دارد در سه‌ماهه دوم سال 2015 تولید این سنسور را به صورت انبوه شروع کند و به این ترتیب انتظار داریم دوربین جلوی گلکسی نوت 5 به لطف این سنسور 8 مگاپیکسلی باشد.

جالب است بدانید سامسونگ از سنسور آیزوسل خود در گلکسی اس 5 استفاده کرده اما تصمیم گرفت تا در گلکسی نوت 4 و همچنین دوگانه گلکسی اس 6 از سنسور IMX240 سونی بهره ببرد. به این ترتیب شایعات مبنی بر توقف خط تولید آیزوسل سامسونگ به پایان رسیده و شاید این غول کره‌ای در برخی موارد کیفیت را به سود بیشتر ترجیح داده است.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.