بلک‌بری گوشی میان‌رده Leap را با صفحه نمایش 5 اینچی معرفی کرد

0

امروز در نمایشگاه MWC 2015 بارسلونا بلک‌بری لیپ به عنوان میان‌رده‌ای جدید با قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندروید معرفی شد. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح HD است که تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ را باعث می‌شود. چیپست به کار رفته در لیپ اسنپ‌دراگون S4 Plus است که مدت زیادی از عمر آن گذشته اما با دو گیگابایت رم و سیستم‌عامل نه‌چندان سنگین بلک‌بری احتمالاً جوابگوی کارهای روزانه خواهد بود.

BlackBerry-Leap-1

حافظه داخلی این مدل 16 گیگابایت در نظر گرفته شده اما می‌توانید کارت حافظه تا 128 گیگابایت به آن بیفزایید. بلک‌بری Leap ابعادی برابر با 144 در 72.8 در 9 میلی‌متر داشته و وزن آن هم 170 گرم است. باتری 2800 میلی‌آمپری این گوشی به ادعای بلک‌بری می‌تواند تا 25 ساعت استفاده سنگین را تحمل کند.

BlackBerry-Leap-phone

دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی این گوشی به لرزش‌گیر دیجیتال برای فیلم‌بردای 1080p مجهز شده است و دوربین جلویی هم 3 مگاپیکسلی با فیلم‌برداری HD انتخاب شده است. گوشی جدید بلک‌بری سیستم‌عامل BlackBerry 10.3.1 را اجرا می‌کند که به دستیار صوتی هوشمند و پیام‌رسان امن بلک‌بری مجهز است.

این گوشی قرار است از ماه آینده با قیمت 275 دلار به صورت آنلاک عرضه شود.

 

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.