TP-Link یک روتر وای‌فای با صفحه‌نمایش لمسی معرفی کرد!

کنفرانس جهانی موبایل بیشتر پیرامون فناوری‌ گوشی‌های همراه است؛ اما در این بین محصولاتی به غیر از موبایل هم معرفی می‌شوند.
یکی از این محصولات روتر وای‌فای شرکت تی‌پی لینک با صفحه‌نمایش لمسی است که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

1

شرکت تی‌پی‌لینک در این محصول برای انجام تنظیمات از صفحه‌نمایش لمسی استفاده کرده است، در نگاه اول این سوال پیش‌ می‌آید که مگر روتر تا چه اندازه نیاز به تنظیمات دارد که برای آن صفحه‌نمایش لمسی در نظر گرفته شده است؟!

البته این نکته را نیز باید گفت که انصافاً صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچی این محصول که چیپست داخلی مخصوص به خود را دارد، نمای زیبایی به اتاق و دفتر کار می‌دهد. روتر Touch P5 تی‌پی‌لینک از رابط کاربری تحت وب بهره می‌برد و پشتیبانی از استاندارد 802.11 به لطف چیپست 1GHz شرکت Broadcom در این محصول میسر شده است.

پردازش همزمان دوباند اینترنتی با سرعت ۶۰۰ بیت در در ثانیه با فرکانس 2.4GHz و ۱۳۰۰ مگابایت در ثانیه با فرکانس 5GHz به همراه امکانات مدیا سرور و پرینت سرور داخلی را می‌توان از سایر مشخصات این محصول جدید نام برد. همانطور که اشاره شد، روتر جدید تی‌پی‌لینک طراحی بسیار زیبایی دارد اما در سایر قسمت‌ها به نظر نمی‌رسد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. الیم می‌گوید

    چه عجب بعد این همه سال!