اچ‌تی‌سی وان M8s با پردازنده‌ای ضعیف‌تر جایگزین M8 خواهد شد

همان‌طور که پیش از این نیز شایعاتی در مورد M8i شنیده بودیم ظاهراً به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه ضعیف‌تری از پرچم‌دار قبلی خود را با نام One (M8s) با چیپستی ضعیف‌تر عرضه کند.

0

اچ‌تی‌سی وان M8 سال گذشته با چیپست اسنپ‌دراگون 801 کوالکام عرضه شد اما شایعات خبر از عرضه M8s با چیپست میان‌رده اسنپ‌دراگون 615 دارند. این چیپست با وجود این‌که برخلاف Snapdragon 801 از معماری 64 بیتی برخوردار است اما چه از نظر پردازشی و چه گرافیکی در سطح پایین‌تری ارزیابی می‌شود و در واقع کوالکام آن را برای استفاده در گوشی‌های میان‌رده عرضه کرده است. اسنپ‌دراگون 615 با هشت هسته Cortex-A53 که چهارتای آن‌ها با سرعت 1.7 و چهارتای دیگر با سرعت 1.0 گیگاهرتز کار می‌کنند.

HTC-One-M8-HandsOn-05

به هر حال اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته تا پسوند s را به جای i انتخاب کند و سخت‌افزار یک میان‌رده را درون بدنه یک پرچم‌دار جای دهد. گفته می‌شود اچ‌تی‌سی قصد دارد M8 را در بلژیک، هلند و لوگزامبورگ و شاید هم در سایر نقاط اروپا با M8s جایگزین کند و شاید تولید و عرضه M8 متوقف شود. اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند تغییر چیپست لازمه ادامه فروش M8 است و همچنین بر معماری بهتر 64 بیتی آن تأکید می‌کند.

به هر حال انتظار داریم M8s حدود 250 دلار ارزان‌تر از One M9 عرضه شود و شاید بتواند جای یک میان‌رده را با بدنه فلزی پر کند. احتمالاً سایر مشخصات M8s از جمله صفحه‌نمایش 5 اینچی 1080p، دوربین دوگانه 4 مگاپیکسلی و دو گیگابایت رم بدون تغییر باقی خواهد ماند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.