گلکسی اس 6 از سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی سونی استفاده می‌کند

گلکسی اس ۵ با دوربین ساخت سامسونگ به بازار عرضه شد؛ اما این طور که پیداست این امر برای گلکسی اس ۶ صدق نمی‌کند و این محصول از دوربین سونی بهره گرفته است.

2

گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶، سنسور سونی IMX240 را که قبل از این در گلکسی نوت ۴ هم دیده‌ بودیم با ۱۶ مگاپیکسل به خدمت گرفته‌اند. البته دیافراگم این سنسور از f/2.2 به f/1.9 کاهش داشته است که عکسبرداری در نور کم را بهبود می‌بخشد. امکان ثبات تصویر و عکس‌برداری در نور تاریک سایر نقاط قوت سنسور به کار رفته در پرچمداران جدید سامسونگ را شامل می‌شود.

galaxy s 6 camera

اگر از طرفداران محصولات سامسونگ بوده باشید احتمالاً به یاد دارید که گلکسی اس ۴ نیز سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سونی مدل IMX135 را به کار گرفته بود. گلکسی اس ۶ در قسمت دوربین جلو از سنسور SLS_S5K4E6 که ساخت سامسونگ می‌باشد استفاده کرده است.
در خصوص دوربین جلو، گلکسی نوت ۴ و گلکسی اس ۶ تفاوت‌ زیادی با هم دارند چرا که دوربین جلوی گلکسی نوت ۴ از نوع ۳.۷ مگاپیکسلی بود در حالیکه دوربین گلکسی اس ۶ دارای دوربین سلفی ۵ مگاپیکلسی است. با این حساب می‌توان گفت که دوربین سلفی گلکسی اس ۶ از سری به کار رفته در گلکسی A می‌باشد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسام می‌گوید

    سامی یه دوربینش خوبه که اون هم سنسور سونیه !!!
    به به

    1. حسی می‌گوید

      فدات شم شرکته سونی ژاپنو میگه نه سونی چین که این گوشیهای سونی رو توو ایران رواج داده