ببینید: رابط کاربری تاچ‌ویز در گلکسی اس 6 چه شکلی است؟

تاچ‌ویز یک رابط گرافیکی کاربری بوده که توسط شرکت سامسونگ برای تلفن‌های همراه و تبلت‌های این شرکت توسعه یافته است. این رابط کاربری به‌صورت پیش‌فرض بر روی بسیاری از تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ که از سیستم‌عامل اندروید و دیگر سیستم‌عامل‌ها بهره می‌برند، نصب شده است. تاکنون ۵ نسخه از تاچ‌ویز توسط سامسونگ عرضه شده که ما در ادامه قصد داریم نگاهی به تاچ‌ویز  نصب شده بر روی پرچمدار جدید گلکسی اس 6 بیندازیم.

2

عده‌ای سامسونگ را به علت استفاده از رابط کاربری مستقل و مملو از برنامه‌های نرم‌افزاری مختلف تحسین می‌کنند و معتقدند ایده سامسونگ برای استفاده از این رابط کاربری بر روی جدیدترین پرچم‌داران تولیدی این شرکت منطقی بوده و البته عده‌ای در آن‌سوی میدان معتقدند برنامه‌های اضافی و زیادی که به‌طور پیش‌فرض بر روی رابط کاربری تاچ‌ویز قرار دارند مانع از عملکرد مفید این رابط کاربری می‌شوند و اندروید استوک را برتر می‌دانند.

بدون شک در طی سال‌های گذشته تاچ‌ویز تغییرات بسیاری را به خود دیده و امکانات زیادی به آن افزوده شده است. افزودن قابلیت‌های جدید در حین حفظ اصالت رابط کاربری کار دشواریست، اما سامسونگ به نظر توانسته این کار را به‌خوبی انجام دهد. همان‌طوری که ظاهر پرچم‌دار 2015 سامسونگ تغییر کرد پس زمان مناسبی خواهد بود خود رابط کاربری نیز تغییر کند.

به لطف کاهش نصب برنامه‌های پیش‌فرض بر روی نسخه تازه تاچ‌ویز، سرعت عملکرد دستگاه به‌صورت قابل توجهی افزایش یافته و خریداران گلکسی اس 6 از اینترفیس جدید طراحی شده تاچ‌ویز منطبق بر نسخه 5 سیستم‌عامل اندروید بهره خواهند برد. از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ می‌توان به دارا بودن پوشه‌ای با نام microsoft apps اشاره کرد که در آن برنامه‌هایی همچون اسکایپ، وان درایو و وان نوت قرار گرفته‌اند.

تاکنون تم‌های مختلف، تغییر صفحه اولیهٔ گوشی و قفل صفحه را شامل می‌شدند اما تم‌های رابط کاربری تاچ‌ویز امکان تغییر آیکون‌ها، قلم‌ها و حتی اپلیکیشن‌های اصلی گوشی نظیر رابط برقراری تماس تلفنی را شامل می‌شوند. در ادامه می‌توانید نگاهی به اولین تصاویری از رابط کاربری تاچ‌ویز در گلکسی اس 6 بیندازید.

New-TouchWiz (1)

New-TouchWiz (30)

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ahoora می‌گوید

    واسه نوت اج میاد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله میاد..