Gionee Elife S7 با ضخامت تنها 5.5 میلی‌متر رونمایی شد

شرکت چینی Gionee را معمولاً به خاطر گوشی‌های هوشمند فوق باریکش می‌شناسیم. این شرکت اخیرا در کنگره موبایل بارسلون Elife S7 را با ضخامت تنها 5.5 میلی‌متر معرفی کرده که به ادعای این شرکت کماکان سریع و خنک عمل می‌کند.

0

Elife S7 شاید رکورددار باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان نباشد اما چنین ضخامتی را در گوشی‌های باکیفیت زیادی نمی‌بینیم. Elife S7 زیبایی را فدای باریکی نکرده و اسکلت U شکل این گوشی به آن پرستیژ خاصی بخشیده است. Gionee در ساخت این گوشی از آلیاژهای هواپیمایی و استیل ضدزنگ با پلاستیک با قالب‌های نانومتری استفاده کرده است.

Elife-S7

طبق تحقیق Gionee کاربران روزانه به طور میانگین 100 دقیقه را در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان سپری می‌کنند و باتری 2750 میلی‌آمپرساعتی این گوشی با ترفندهای ذخیره انرژی خاص می‌تواند عمر شارژ مناسبی را فراهم کند.

صفحه‌نمایش 5.2 اینچی این گوشی از فناوری Super AMOLED برای رنگ‌های شاداب و کنتراست فوق‌العاده استفاده می‌کند و وضوح 1080p برای آن مسلماً کافی خواهد بود. همچنین با فناوری جدید ACL مصرف انرژی در صفحه‌نمایش این گوشی حدود 25 درصد کاهش یافته است. همچنین یک پوسته تیره نیز برای رابط کاربری در نظر گرفته شده است و به لطف یک سنسور مخصوص از Freescale پردازنده در حالت استندبای فعالیت و مصرف کمتری خواهد داشت. با تمامی این بهینه‌سازی‌های Elife S7 حدود 32 درصد بهینه‌تر عمل کرده و دو روز را دوام خواهد آورد. همچنین Gionee ادعا می‌کند 10 درصد شارژ آخر این گوشی می‌تواند با حالت ذخیره انرژی 33 ساعت دوام بیاورد!

Elife-S7-colors

Elife S7 با اندروید 5 آب‌نبات چوبی و پردازنده MT6752 از مدیاتک عرضه خواهد شد. این چیپست شامل 8 هسته پردازشی Cortex-A53 با سرعت 1.7 گیگاهرتز و معماری 64 بیتی است که با پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-T760 همراه شده است. دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی از سایر مشخصات این گوشی باریک‌اندام هستند و به لطف تمهیدات اعمال شده علی‌رغم باریکی بیش از حد دست شما گرمای زیادی را احساس نخواهد کرد.

با استفاده از باریک‌ترین ماژول دوربین 13 مگاپیکسلی موجود Gionee موفق شده تا برجستگی دوربین را نیز حذف کند و البته دوربین تنها در مدت 500 میلی‌ثانیه فوکوس خودکار را انجام داده و در 500 میلی‌ثانیه هم تصویر را ثبت می‌کند. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Gionee-Elife-S7-dual-sim

به لطف اسپیکرهای شرکت NXP گوشی جدید Gionee تا 50 درصد صدای بلندتری دارد و بهینه‌سازی صدای DTS نیز بر روی آن انجام شده است. Elife S7 می‌تواند دو سیم‌کارت LTE هم‌زمان را نیز پشتیبانی کند.

Elife S7 قرار است 16 روز دیگر در هند با قیمت حدودی 400 یورو و در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی آسمانی عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.