نسخه پیش‌نمایش بعدی ویندوز ۱۰ با مرورگر اسپارتان منتشر خواهد شد

در ویندوز ۱۰ شاهد مرورگر جدید مایکروسافت که از آن با نام اسپارتان یاد می‌شود، خواهیم بود؛ اما این غول نرم‌افزاری وعده داده تا قبل از عرضه ویندوز ۱۰، مرورگر جدید خود را به صورت پیش‌نمایش در اختیار کاربران قرار دهد.

1

کوین گالو، مدیر واحد اپلیکیشن‌های ویندوز، در مراسم کنفرانس جهانی موبایل تأ‌یید کرد که مایکروسافت نسخه آزمایشی اسپارتان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته هنوز تاریخ دقیق عرضه نسخه نمایشی اسپارتان مشخص نشده است اما منابع مطلع احتمال می‌دهند که این اتفاق تا اواسط فروردین‌ماه صورت پذیرد.

مایکروسافت در کنفرانس جهانی موبایل قسمت‌هایی از مرورگر اسپارتان را که بر روی گوشی مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون نصب بود به نمایش گذاشت. این نسخه ۱۰۰۲۶ نام گرفته بود، پس احتمال می‌دهیم نسخه آزمایشی که مایکروسافت عرضه کند با همین شماره منتشر شود.

Spartan-Browser-2

جولیا وایت، مدیر محصولات آفیس شرکت مایکروسافت نیز در مصاحبه‌ای تایید کرد که نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن‌‌های آفیس برای ویندوز۱۰ بر روی گوشی‌های موبایل قرار است تا طی چند هفته آینده معرفی شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    عکسو که دیدم شوکه شدم. یه لحظه فکر کردم اسپارتان دوباره طراحی شده.
    اگر از همون عکس منبع استفاده می کردید بهتر بود…