همکاری نوکیا و NTT DoCoMo برای نمایش انتقال اطلاعات درشبکه 5G در نمایشگاه MWC 2015

NTT DoCoMo یکی از اپراتورهای معروف تلفن همراه در ژاپن است. این شرکت در همکاری با نوکیا نت‌ورکس تصمیم گرفته در کنگره جهانی موبایل امسال انتقال اطلاعات از طریق شبکه پرسرعت 5G را به نمایش بگذارد.

0

مدنظر داشته باشید که تکنولوژی 5G هنوز در مرحله اولیه تحقیقات به سر می‌برد و برای بهره برداری در سال 2020 در نظر گرفته شده است.

در تکنولوژی 5G صحبت از انتقال اطلاعات با سرعتی بالاتر از 2گیگابیت برثانیه است که در این نمایشگاه با بهره‌گیری از تکنولوژی mmWave و دیگر زیرساخت‌های نوکیا در باند 70 گیگاهرتز میسر شد. DoCoMo اعلام کرده بهره‌برداری نهایی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سال 2020 پیش‌بینی شده است.

بنابر گفته تحلیلگران تا 20 سال آینده، حجم ترافیک اینترنتی 10 هزار برابر خواهد شد که از جمله دلایل آن می‌توان به استفاده از ویدئوهای با رزولوشن بسیار بالا، تکنولوژی‌های ابری و اتصال دستگاه‌های مختلف به اینترنت اشاره کرد.

 

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.