دوربین ورزشی شیائومی Yi با قیمت 64 دلار رونمایی شد

شرکت چینی شیائومی سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی اکنون از یک دوربین ورزشی با قیمت 64 دلار رونمایی کرده است. لازم به ذکر است که این دستگاه در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس قرار گرفته است.

0

Yi دوربینی با قابلیت فیلم‌برداری تمام‌اچ‌دی با نرخ 60 فریم در ثانیه است و می‌تواند با بهره‌گیری از لنزهایی با دیافراگم f/2.8 عکس‌هایی 16 مگاپیکسلی بگیرد. این دستگاه از قابلیت فیلم‌برداری تصویر آهسته نیز پشتیبانی می‌کند و تا عمق 40 متری نیز ضد آب است.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به امکان برقراری ارتباط از طریق وای‌فای و بلوتوث اشاره کرد تا با استفاده از اتصال به گوشی هوشمندتان بتوانید به انتقال محتوای صوتی و تصویری بپردازید.

این دستگاه به‌راحتی می تواند با GoPro که با مشخصه‌هایی مشابه قیمتی در حدود 300 دلار دارد به رقابت بپردازد. از دیگر قابلیت‌های جالب می‌توان به افزونه‌ای برای گرفتن عکس‌های سلفی و یک بست مخصوص برای وصل کردن دستگاه به حیوانات خانگی اشاره کرد.

با توجه به افتتاح فروشگاه آنلاین ژیائومی این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد عرضه این دوربین در کشورهای دیگر نیز باشیم.

Thenextweb

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.