معرفی تبلت های اندوریدی TAB 2 A10 و A8 در نمایشگاه موبایل بارسلونا

لنوو  که هم اکنون بزرگترین تلوید کننده پی سی های جهان محسوب می شود، برای جا نماندن از سایر رقبا با دستی پر به بارسلونا آمده و در اولین اقدام خود از دو تبلیت مبتنی بر سیستم عامل اندروید با نام های  TAB 2 A10 و A8  رونمایی کرد.

0

تبلت بالا رده TAB 2 A10 از صفحه‌نمایشی ۱۰ اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر ۱۰۸۰P بهره می‌برد و به باتری قدرتمند 7200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند انرژی دستگاه را تا 10 ساعت کار مدام تأمین نماید. این محصول ضخامتی ۸.۹ میلی‌متری و وزنی ۵۰۹ گرمی دارد و اولین تبلت اندرویدی است که از سیستم بی‌صدای ATMOS Cinema-Style بهره می‌برد.

Lenovo-TAB-2-A10-images-and-specs (1)

تبلت TAB 2 A10 به‌صورت پیش‌فرض از نسخه 4.4 کیت کت اندروید استفاده می‌کند، اما لنوو وعده عرضه اندروید 5 را برای آن طی ماه‌های آینده داده است. TAB 2 A10 از ماه آینده با قیمت ۱۹۹ دلار برای مدل Wi-Fi و ۲۷۹ دلار برای مدل LTE در رنگ‌های سفید و سورمه‌ای عرضه خواهد شد.

و اما TAB 2 A8 تبلتی 8 اینچی مجهز به پنل IPS و رزولوشن 720p می‌باشد که در سینه میزبان پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک 8161، 1 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند تا 8 ساعت دستگاه را سرپا نگاه دارد است. این تبلت لنوو نیز دارای وزنی حدود 360 گرم و ضخامتی معادل 8.9 میلی‌متر بوده و از فناوری ATMOS 3D برای پخش صدا به‌صورت دالبی پشتیبانی می‌کند

Lenovo-TAB-2-A8-images-and-specs

از دیگر مشخصه بارز تبلت TAB 2 A8 لنوو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان، سازگاری با شبکه GSM و حتی 4G LTE اشاره کرد. به گفته لنوو این محصول نیز قرار است از تیرماه سال آینده در رنگ‌های سفید، آبی تیره، صورتی روشن و قهوه‌ای سوخته با قیمت ۱۲۹ دلار به بازار آید، این در حالیست که مدل دو سیم کارته TAB 2 A8 قیمتی برابر با ۱۷۹ دلار خواهد داشت.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.