اچ‌تی‌سی وان M8‌ و دیگر گوشی‌های رده بالای اچ‌تی‌سی بزودی به رابط کاربری سنس 7 آپدبت خواهند شد

اچ‌تی‌سی لحظاتی پیش از نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار وان با بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تر در کنار استفاده از اندروید 5 و نسخه 7 رابط کاربری سنس رونمایی کرد. خبر خوش بعدی اینکه طبق گفته  مدیران این کمپانی تایوانی، دارندگان اچ‌تی‌سی وان M8 و سایر مدل‌های بالا رده اچ تی سی نیز تا پایان سال، جدیدترین نسخه از رابط کاربری این شرکت را دریافت خواهند کرد.

2

رابط کاربری سنس 7 علاوه بر دریافت به‌روزرسانی ظاهری، دارای یک ویجت سنس هوم جدید است که با آن می‌تواند بر اساس موقعیت کاربر، برنامه‌هایی را برای استفاده پیشنهاد دهد.

به‌عنوان مثال اگر شما برنامه‌ها و پس زمینه‌های مختلفی را برای استفاده در منزل و یا محیط کار طبقه‌بندی کرده باشید، این نسخه از رابط کاربری سنس به شما می‌گوید که با توجه به مکان قرارگیری‌تان از کدام اپلیکیشن ها استفاده کنید. سنس 7 این قابلیت را هم دارد که به‌صورت خودکار و بر اساس موقعیت شما، برنامه‌هایی را  نصب و سپس برای استفاده به شما پیشنهاد نماید.

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه جدید رابط کاربری اچ‌تی‌سی، این است که به شما اجازه می‌دهد به‌طور دلخواه تم‌هایی را ایجاد نمایید. به‌عنوان مثال یک عکس انتخاب کنید و تم مخصوص به آن را بسازید، پس از آن نسس 7 گزینه‌های مربوط به آن تصویر همچون رنگ‌آمیزی  را به شما نشان می‌دهد. شما همچنین پس از ساخت تم موردنظر می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به گفته مدیران این کمپانی تایوانی، اچ‌تی‌سی وان M8‌ و دیگر گوشی‌های رده‌بالای اچ‌تی‌سی بر اساس اولیت زمان عرضه ، به‌مرور زمان از اواخر سال جاری به رابط کاربری سنس 7 آپدیت خواهند شد.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    اگه بخواد سنس 7 رو برای گجتها ارئه بده،سنس هوم رو اپدیت میکنه یا یچی دیگه رو؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      احتمالا با اندروید 5.1