ببینید: مقایسه قد و قواره اچ‌تی‌سی وان M9 در برابر پرچمداران بازار

اگر به تصاویر نگاه کنید مسلماً هیچ چیز جدیدی توجه شما را به خود جلب نمی‌کند. نه به این دلیل که تصاویر این گوشی چند روزی هست که لو رفته بلکه به دلیل آن‌که اچ‌تی‌سی تقریباً هیچ تغییری را در طراحی این گوشی نسبت به M8 اعمال نکرده است.

1

اچ‌تی‌سی بالاخره بعد از مدت‌ها گمانه زنی و درز پی در پی اخبار متفاوت، پرچم‌دار جدید خود “M9” را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که انتظار می‌رود، بسیاری از کمبودها و مشکلات اچ‌تی‌سی وان M8 را برطرف و جبران کند. اگر به شمایل این گوشی نگاهی بیندازیم، می‌فهمیم که این شرکت در مسیر درستی قرار دارد.

M9 در ظاهر، و حداقل از نظر قد و قواره به M8 بسیار نزدیک است. در واقع در این گوشی فقط حاشیه‌ها تغییر اندازه داده‌اند و این را کسانی جز دارندگان اچ‌تی‌سی وان M8 به طور کامل درک نخواهند کرد. بدون شک وقتی می‌شود از روی تصاویر قد و قواره‌ی این پرچمدار تازه وارد را با دیگر رقبا سنجید، لزومی به ارائه‌ی عدد و رقم و اندازه‌های دقیق و میلی‌متری آن وجود ندارد.

هر چه باشد، گاهی یک عکس به صدها کلمه می‌ارزد.

htc-one-vs-iphone-others

htc-one-vs-iphone-others-side

htc-one-vs-note-4-others

htc-one-vs-note-4-others-side

htc-one-vs-note-edge-others

htc-one-vs-note-edge-others-side

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. M A T A می‌گوید

    به نظر من بعد از معرفی گوشی های جدید اچ تی سی و سامسونگ باید یه ذره دیگه صبر کرد به نظرم ال جی جی فور حرفای زیادی واسه گفتن داره در ضمن چقد این جی فلکس نازه