رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمند جدید آلکاتل؛ مشخصات فنی بالا با قیمت پائین!

اکثر افراد برند آلکاتل را با گوشی‌هایی میان رده و پایین رده با رنج قیمت پایین در بازار می‌شناسند، اما شاید برایتان جالب باشید که بدانید این کمپانی ساعاتی پیش کنگره جهانی موبایل بارسلونا از نسل جدید پرچم‌دار خود با نام Hero 3 رونمایی کرد.

0

گوشی‌های جدید Hero 3 در دو نسخه با صفحه‌نمایش 4.7 و 5.5 اینچی به ترتیب با وضوح تصویر 1080p و 720p تولید شده‌اند. مدل بزرگ‌تر دارای پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 610 بوده، این در صورتیست که نسخه 4.7 اینچی در سینه دارای یکی از مدل های چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 می‌باشد.

alcatelhero3-5.0

هر دو نسخه از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برند و در قاب پشتی به دوربینی با وضوح 13 مگا پیکسلی با قابلیت تصویربرداری به‌صورت واید و فلاش ال‌ای‌دی مجهز شده‌اند. مدل 5.5 اینچی از دوربین جلو 8 مگا پیکسلی استفاده می‌کند، این در حالیست که نسخه کوچک‌تر دارای دوربینی 5 مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی و مکالمه تصویری است.

گوشی‌های بالا رده جدید آلکاتل به بلندگوهای JBL تجهیز شده‌اند و تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت دارند. از دیگر قابلیت‌های Hero 3 می‌توان به بهره‌مندی از نسخه 5.0.2 اندروید و نصب پیش‌فرض برنامه‌های کاربردی همچون BlinkFeed اشاره کرد. به گفته آلکاتل، نسخه 4.7 و 5.5 اینچی Hero 3 قرار است با پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی به ترتیب با قیمت 200 و 250 دلار از هفته آینده و از طریق وب‌سایت شرکت سازنده در ایالات‌متحده قابل سفارش باشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.