زیبایی و شکوه M9 اچ‌تی‌سی را در این تصاویر زنده ببینید

اچ‌تی‌سی ساعتی پیش پرچم‌دار جدید خود وان ام9 را رسماً رونمایی کرد. با وجوذ این‌که تصاویر رسمی از این گوشی چند روز پیش لو رفته بود اما تصاویر زنده و واقعی M9 اچ‌تی‌سی بهتر می‌توانند زیبایی رنگ‌های جدید این گوشی فلزی را به تصویر بکشند.

0

همان‌طور که می‌بینید رنگ خاکستری باروتی با رنگی تیره‌تر جایگزین شده و حالا خبری از رنگ نقره‌ای تک‌رنگ نیست. اچ‌تی‌سی این‌بار تمرکز خود را بر روی تولید یک گوشی یکپارچه اما با ترکیب دو رنگ نقره‌ای و طلایی گذاشته و پشت M9 اچ‌تی‌سی نیز مانند نسخه خاکستری قبلی حالت آلومینیم برس‌خورده دارد.

انتقال دکمه پاور به سمت راست M9 اچ‌تی‌سی تصمیمی کاملاً درست از اچ‌تی‌سی بوده و با وجود این‌که لنز دایره‌ای شکل با این طراحی همخوانی بیشتری داشت اما بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که تصاویر 20 مگاپیکسلی سنسور جدید پیشرفت شایانی نسبت به M8 داشته‌اند.

شاید طراحی M9 اچ‌تی‌سی را نتوان جدید و انقلابی نامید اما طراحی ضعف اصلی وان نبود و اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته تا نقاط ضعف اصلی وان را برطرف کند. همچنین باید منتظر ماند و دید رقبایی مانند سامسونگ، سونی و ال‌جی از نظر طراحی چه حرف‌هایی برای گفتن خواهند داشت.

 TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.