رونمایی مدیاتک از پردازنده 64 بیتی هشت‌هسته‌ای MT6753

0

هسته‌های پردازشگر یادشده به همراه یک مودم WorldMode که پشتیبانی کاملی از تعداد زیادی از شبکه‌های مخابراتی دارد عرضه می‌شوند.

مدیاتک این پردازنده را برای دستگاه‌های رده میانه بازار طراحی نموده و از پردازنده گرافیکی Mali-T720 در آن‌ها بهره برده است. با این وجود MT6753 نیز سازگاری کاملی با این پردازنده دارد. این تراشه از دوربین‌های 16 مگاپیکسلی و قابلیت پخش ویدئوهای تمام اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از وای‌فای و بلوتوث 4 با مصرف انرژی کم از دیگر خصوصیات این تراشه است. مدیر ارشد مدیاتک، Jeffrey Su در این‌باره می‌گوید:

” عرضه MT6753 بار دیگر نشان داد مدیاتک تمایل دارد قدرت و حق انتخاب بیشتری را به خط تولید محصولات 4G LTE خود بیفزاید.”

با توجه به سازگاری پردازنده هشت هسته‌ای یادشده با پردازنده گرافیکی MT6735، شرکت‌های سازنده به راحتی می‌توانند پردازنده‌های جدید را برای سازگاری با طراحی‌های فعلی به کار گیرند. آن‌طور که اعلام شده این پردازنده‌ها از سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد.

 

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.