رونمایی رسمی از گوشی هوشمند ویندوز فون Liquid M220 ایسر

تقریبا می‌توان گفت همه ویندوزفون را با گوشی‌های لومیا مایکروسافت می‌شناسند و هر کسی که بخواهد این پلتفرم را انتخاب کند به این گوشی‌ها روی می‌آورد اما حالا شرکت ایسر قصد دارد این اوضاع را تغییر دهد.

0

شرکت ایسر برای تحقق بخشیدن به این موضوع گوشی هوشمند Liquid M220 خود را با سیستم عامل ویندوز فون رونمایی کرده است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر 4 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل، پردازنده‌ی دوهسته‌ای 2/1گیگاهرتزی، حافظه داخلی 512 مگابایتی و حافظه جانبی 4گیگابایتی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

acer-liquidm220

پر واضح است که Liquid M220 برای رقابت با گوشی‌های لومیا عرضه شده، گرچه این امر مستلزم امتحان کردن است. اما پای قیمت‌ها که به میان کشیده می‌شود اوضاع بر وفق مراد ایسر به نظر نمی‌رسد. Liquid M220 با قیمت 88 دلار نسبت به لومیا 535 که دو برابر رم و حافظه داخلی دارد گران‌تر است. جالب است بدانید، اگرچه M220 تنها 512 مگابایت رم دارد اما ایسر وعده داده که در آینده امکان ارتقا به ویندوز10 را خواهد داشت.

مایکروسافت بر این مساله واقف است که ممکن است فشردن تمام ویژگی‌های ویندوز10 در چنین دستگاه پیش‌پا افتاده‌ای میسر نشود پس، حتما به هنگام خرید گوشی بعدی خود این نکته را در نظر بگیرید که حتی با وجود وعده‌ی ارتقا ویندوزی که داده شده، همه‌ی گوشی‌های ویندوز10 با هم برابر نیستند. فروش M220 از 12 فرودین از اروپا، خاورمیانه و آفریقا آغاز خواهد شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.