شیائومی شاید یک دوربین ورزشی به MWC 2015 بیاورد!

شیائومی قرار است که در یازدهم اسفند ماه یک گجت جدید معرفی کند. در تیزرهای تبلیغاتی این دستگاه نامعلوم، یک جعبه کبریت نمایش داده شده که حاکی از یک ابزار کوچک است. اما این وسیله چیست؟ سریع‌ترین حدسی که نسبت به این گجت می‌توان داشت، یک دوربین ورزشی است.

0

از آنجا که این شرکت قبل از این یک دستبند هوشمند ارائه داده، بنابراین عرضه یک دوربین بعید به نظر نمی‌رسد. جعبه کبریت به کار رفته در تیزرهای تبلیغاتی در حالت‌های مختلف به شکل‌های بستر اقیانوس، چمدانی به همراه ماسک غواصی، پیست اسکی و خانه گربه نمایش داده شده‌اند.

تمام تصاویر به غیر از گربه، به شکل هوشمندانه‌ای به مقاوم بودن دستگاه در مقابل آب و شرایط هوایی اشاره دارد و این واقعیت را القا می‌کند که می‌توان در هر شرایطی از سوژه متحرک خود عکس‌برداری نمود.

Xiaomi sport camera mwc 2015

موضوع دوربین ورزشی شیائومی موضوع جدیدی نیست. سال گذشته این شرکت گزارش داد که با همکاری یکی از شرکت‌های مستقر در شانگهای قصد دارد که دوربینی مشابه برند آمریکایی “GoPro” بسازد که قیمت آن معادل 999 یوآن جین (160 دلار/ 140 یورو) است.

در آن زمان شایعه شد که دوربین مذکور مجهز به لنزهای زاویه باز 138 درجه، تصویر 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و 1080pبا سرعت 120 فریم بر ثانیه است. علاوه بر این، دوربین مورد نظر دارای یک شیار مخصوص کارت حافظه میکرو‌اس‌دی است. شیائومی رونمایی از این محصول نامعلوم را 11 اسفند تعیین کرده و در آن تاریخ، احتمالاً شاهد این دوربین خواهیم بود.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.