آپدیت اندروید ۵ آب‌نبات چوبی برای اپتیموس جی‌پرو ال‌جی در کره آغاز شد

ال‌جی حدود دو سال پیش گوشی بالا رده اپتیموس جی‌پرو را معرفی کرد، اما شاید برایتان جالب باشد که این محصول نسبتاً قدیمی امروز مجوز دریافت به‌روزرسانی اندروید 5 را کره جنوبی دریافت کرده است.

0

اپتیموس جی‌پرو به‌نوعی پرچم‌دار دو سال پیش ال‌جی محسوب می‌شود، خبر خوش برای استفاده‌کنندگان رام کره این محصول اینکه، می‌توانند دستگاه خود را از امروز به نسخه پنجم اندروید به‌روز کنند. از آنجایی که ال‌جی انتشار این به‌روزرسانی را در خانه آغاز کرده، می‌توان انتظار داشت دارندگان اپتیموس جی‌پرو در سایر نقاط جهان نیز به‌زودی طعم اندروید آب‌نبات‌چوبی را خواهند چشید.

اپتیموس جی‌پرو آخرین عوض از خانواده بالا رده اپتیموس جی‌ به شمار می‌آید که در زمان عرضه به اندروید 4.4 جیلی بیلی مجهز شده بود. اپتیموس جی‌پرو را می‌توان به‌نوعی اولین فبلت ال‌جی نامیده که از مشخصات سخت‌افزاری خوبی همچون صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده چهار هسته اسنپ‌دراگون 600 با کلاک فرکانس 1.7 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، باتری 3140 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی بهره می‌برد.

این محصول هم‌اکنون به‌صورت آنلاک در فروشگاه آنلاین آمازون با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که تا پیش از این گوشی‌های بالا رده‌ای همچون ال‌جی جی 3، جی 2 و جی 2 پرو توسط ال‌جی به اندروید 5 به‌روز شده بودند.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.