موتورولا شخصی‌سازی از طریق Moto Maker را به موتو 360 می‌آورد

قطعاً موتو ۳۶۰  زیباترین ساعت مجهز به اندروید ویر گوگل است و موتورولا قصد دارد با بردن این محصول به فروشگاه Moto Maker امکان شخصی‌سازی در هنگام سفارش را به خریدار بدهد.

0

Moto Maker وب‌سایت آنلاین نرم‌افزارهای موتورولا می‌باشد، به مشتریان این امکان را می‌دهد که ظاهر گوشی‌های موتو ایکس خود را سفارش دهند و یا حتی طراحی و سفارشی‌سازی نمایند. این وب‌سایت در ماه آینده شاهد دریافت به‌روزرسانی‌هایی  ازجمله اضافه شدن ساعت هوشمند موتو 360 به لیست محصولات شخصی‌سازی قابل سفارش خواهد بود.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند به سلیقه خود شخصی‌سازی‌های مورد نظر را در هنگام سفارش ساعت هوشمند موتو 360 اعمال نماید. این ساعت هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی موجود است. برای بند ساعت نیز دو سایز ارائه شده و کاربران امکان انتخاب جنس چرمی یا فلزی را نیز خواهند داشت. در نهایت فرد خریدار می‌تواند از بین 11 طرح اصلی یکی را انتخاب نماید که در هنگام شروع به کار ساعت با آن روبه‌رو خواهد شد.

موتو 360 بدون شک یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمندی است که از سیستم‌عامل اندروید ویر بهره می‌برد و شرکت سازنده قصد دارد با قابلیت شخصی‌سازی و ارائه محصولات جانبی برای این محصول، جایگاه خود را در بین ابزارهای پوشیدنی اندرویدی حفظ نماید. بدون شک قابلیت شخصی‌سازی ساعت هوشمند موتو 360 ایده بسیار جالب و سودآوری برای موتورولا خواهد بود، اما به هیچ عنوان نباید آن را با سفارشی‌سازی گوشی هوشمند موتو ایکس مقایسه کرد.

پس از سفارش و اعمال موارد مورد نظر، موتو 360 در کارخانه‌ای در شنژن چین ساخته خواهد شد و از طریق کشتی برای شما ارسال خواهد شد. به ادعای کمپانی سازنده، اگر از طراحی و کیفیت ساخت ساعت دریافت شده راضی نبودید، می‌توانید آن را مجدد و با رایگان سفارش دهید؛ البته هیچ اشاره‌ای به هزینه و روش بازگرداندن محصول مورد نظر نگردیده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.