اچ‌تی‌سی رویداد دهم اسفندماه را به صورت زنده استریم خواهد کرد

اچ‌تی‌سی قصد دارد در روز دهم اسفند ماه، از پرچمدار جدید خود یا همان اچ‌تی‌سی وان M9 رونمایی کند.

0

کمتر از دو روز دیگر به آغاز به کار بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل سال 2015 زمان باقیست. بدون شک در هفته آینده شاهد رونمایی از پرچم دران و گوشی‌های بالا رده‌ای همچون گلکسی اس 6 و اچ‌تی‌سی وان M9 خواهیم بود. در همین راستا جف گوردون (Jeff Gordon)، مدیر ارشد ارتباطات آنلاین جهانی اچ‎تی‎سی چند روز پیش در حساب توییتر خود گفته بود که نقشه‎ی راه سال ۲۰۱۵ شرکت اچ‎تی‎سی “بهتر از هر زمانی” خواهد بود که شامل “خبرها و محصولات شگفت‌آوری است که حسابی شما را به وجد خواهد آورد”.

وی در ادامه خبرهای امیدوار کننده خود، امروز اعلام کرد که کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی رویداد دهم اسفندماه را به‌صورت زنده برای افرادی که کنجکاو هستند بدانند در بارسلونا چه محصولاتی رونمایی خواهند شد، از طریق وب‌سایت اصلی این شرکت استریم خواهد کرد. در همین راستا چند ساعت پیش سامسونگ نیز اعلام کرد که مراسم رونمایی از گلکسی از 6 به‌صورت زنده برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

بر اساس اطلاعات قبلی میدانیم که اچ‌تی‌سی قرار است در روز دهم اسفند ساعت 5:30 عصر به‌وقت اروپای مرکزی و تنها یک ساعت زودتر از مراسم سامسونگ، از پرچم‌دار اچ‌تی‌سی وان M9 رونمایی کند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.