مایکروسافت یک اپلیکیشن کیبورد مختص اکسل برای تبلت‌های اندروید عرضه کرد

مایکروسافت حدود 2 ماه پیش نسخه اندرویدی مجموعه آفیس خود را برای تبلت‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل راهی گوگل پلی کرد. یکی از مدیران بخش آفیس این کمپانی در مصاحبه‌ای قول افزوده شدن امکانات جدید در به‌روزرسانی‌های متعدد  را داده بود، در همین راستا امروز شاهد عرضه اپلیکیشن کیبورد مختص اکسل برای تبلت‌های اندروید هستیم.

0

مایکروسافت در جهت تسهیل استفاده کاربران از برنامه اکسل آفیس، کیبورد مخصوصی را که متناسب با محیط این برنامه طراحی کرده و آن را در قالب یک اپلیکیشن مجزا در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی برای تبلت های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید قرار داده است.

Microsoft-Releases-An-Android-Keyboard-Just-For-10-Key-Addicts-To-Use-With-Excel-03

ویژگی اصلی این کیبورد، قرارگیری کلیدهای مربوط به بخش اعداد در سمت راست همچون قسمت numpad در کیبوردهای استاندارد و همچنین تعبیه کلید Tab برای تغییر لحظه‌ای بین ستون‌های اکسل می‌باشد. به گفته مایکروسافت این صفحه‌کلید که یکی از برنامه‌های تولید شده در بخش گاراژ این کمپانی می‌باشد، هم‌اکنون تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، اما در آپدیت‌های آینده پشتیبانی از دیگر زبان‌ها به آن افزوده خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های این کیبورد، دسترسی راحت به علائم هندسی به‌منظور تسهیل در ورود معادلات ریاضی است. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از اپلیکیشن کیبورد مختص اکسل برای تبلت‌ اندروید خود هستید، می‌توانید آن را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

Downlod-Google-Play-e

microsoft keyboard for excel

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.