آپدیت اندروید ۵ گلکسی اس ۵ مینی در فصل بهار از راه خواهد رسید

همان‌گونه که در جریان هستید، روند انتشار آپدیت اندروید ۵ برای گوشی‌ها و تبلت های مبتنی بر این سیستم‌عامل کماکان ادامه دارد، در همین راستا کمپانی سامسونگ که تا این لحظه عملکرد قابل قبولی در عرضه این بسته به‌روزرسانی برای محصولات بالا رده همچون گلکسی اس 5، نوت 4 و نوت 3 از خود نشان داده، اعلام کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ مینی نیز در بهار سال آینده به اندروید 5 به‌روز خواهد شد.

0

کمپانی کره‌ای سامسونگ به وعده عرضه آپدیت اندروید ۵ برای دستگاه‌های بالا رده خود تا این لحظه به‌خوبی عمل کرده و حال نوبت به گوشی‌های میان رده این شرکت می‌رسد که طعم اندروید آب‌نبات‌چوبی را بچشند، در همین راستا دفتر فرانسه سامسونگ اعلام کرده که دارندگان گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ مینی می‌توانند در نیمه دوم سال 2015 و یا به عبارتی در بهار سال آینده منتظر دریافت آپدیت اندروید ۵ باشند.

بر اساس این خبر، انتشار به‌روزرسانی اندروید 5 برای دارندگان گلکسی اس ۵ مینی در بازه  بین ماه‌های اردیبهشت و تیر سال آینده صورت خواهد گرفت. بسیاری از کارشناسان انتشار به‌روزرسانی اندروید 5 برای محصولات میان رده توسط سامسونگ را اقدامی در جهت توجه و پایبندی به سنت دیرینه این شرکت در توجه به محصولات نسبتاً ضعیف تر ارزیابی می‌کنند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.