گوگل سیستم پرداخت موبایلی Android Pay را در مراسم بهاره I/O معرفی خواهد کرد

منابع آگاه و نزدیک به گوگل خبر داده‌اند که این غول جستجو قصد دارد در مراسم بهاره Google I/O از سیستم پرداخت موبایلی Android Pay برای رقابت با Apple Pay رونمایی کند. به این ترتیب پس از سامسونگ و به تازگی ال‌جی گوگل نیز قصد دارد پرداخت موبایلی را که خودش چند سال پیش کلید زده بود جدی‌تر بگیرد.

0

پلتفرم Android Pay قرار است هم در فروشگاه‌ها و هم در پرداخت‌های درون برنامه‌ای اپ‌ها و بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرد. به این ترتیب با کمک NFC و وارد کردن اطلاعات کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌ها کاربران قادر خواهند بود تنها با یک لمس محصول مورد نظر خود را چه به صورت مجازی و چه واقعی خریداری کنند.

google-wallet-intro

شاید بگویید پس Android Pay چه تفاوتی با Google Wallet یا همان کیف پول گوگلی فعلی دارد. پاسخ این‌که گوگل در سیستم جدید APIها و رابط‌ها را به طور کل از صفر بازسازی و بازنویسی کرده و این‌بار توسعه‌دهندگان را نیز در نظر گرفته است. درحالی‌که Wallet کماکان به عنوان یک سرویس جداگانه باقی خواهد ماند اکانت‌های این سرویس با Android Pay پیوند خواهد خورد.

گفته می‌شود گوگل هنوز قصد ندارد آن‌طور که اپل و سامسونگ با شرکت‌های معتبری مانند PayPal قرارداد بسته‌اند وارد این عرصه شود و می‌توان انتظار داشت سیستم پرداخت گوگلی به مرور زمان به گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند اندرویدی وارد شود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.