تصاویر منتسب به گلکسی اس 6 اج نیز لو رفت!

امروز تصاویری احتمالاً از گلکسی اس 6 را با بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز برایتان منتشر کردیم. حالا تصاویر جدیدی هم درز کرده که می‌توانید در آن گلکسی اس 6 اج یا شاید Galaxy S Dual Edge را نیز ببینید.

3

همان‌طور که می‌بینید طراحی سامسونگ آن‌چنان هم انقلابی نبوده و از جمله تغییرات در آن می‌توان به افزایش اندازه دکمه Home، قاب فلزی شبیه به گلکسی نوت 4 و بدنه پشتی شیشه‌ای اشاره کرد. لبه‌های گوشی درست شبیه به آیفون 6 خمیده ساخته شده‌اند و اسپیکر نیز در قسمت پایینی گنجانده شده است.

لنز دوربین حالا کمی برآمده است و حسگر ضربان قلب همراه با فلش به سمت راست لنز دوربین مهاجرت کرده‌اند که شاید قرار دادن انگشت بر روی آن را کمی دشوارتر کند. به هر حال اگر این تصاویر حقیقت داشته باشد خوشحالیم که سامسونگ سرانجام دست از طراحی یکنواخت پلاستیکی برای سری S برداشته و سعی کرده از فلز و شیشه محصولی جدید بسازد. به این ترتیب کهکشانی‌های ششم سامسونگ متفاوت خواهند بود هرچند که برخلاف شایعات طراحی خیره‌کننده و یا تمام‌فلزی ندارند.

از جمله مشخصات احتمالی گلکسی اس 6 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی QHD با فناوری Super AMOLED، پردازنده اکسینوس 7420 هشت هسته‌ای، دوربین 16 یا 20 مگاپیکسلی، سه گیگابایت رم و اندروید 5 لالی‌پاپ با رابط کاربری سبک‌تر شده تاچ‌ویز اشاره کرد. برای مشخصات و تصاویر نهایی هم کافیست تنها تا سه روز دیگر منتظر بمانیم.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. احد می‌گوید

    من اندرویدی متعصبی بودم اخرین گوشی که داشتم نوت 3 بود از وقتی ایفون 6 گرفتم یک هفته برام مشکل بود سینک شدن باهاش اما الان به جرات میگم ای او اس یه تجربه و دنیای دیگست ..
    اندروید خوبه اما ای او اس یه چیز دیگست..

  2. ahmad می‌گوید

    “لنز دوربین حالا کمی برآمده”

    من طرفدار اپل نیستم اما این تکه از نوشته و عکس خیلی جالب توجهه. مخصوصا با حجمه ای که طرفداران سامسونگ به اپل ووارد کردن به همین علت و اون رو نقص دونسته بودن.

    دوست دارم بدونم الان چه توجیهی میارن و با چه عنوانی و حرفی با این دوربین به قولیشان نقص دار برخورد میکنن.

    1. ناخدا می‌گوید

      واقعا خیلی جالبه.تمام گوشی های سامسونگ تا حالا دوربینشون بیرون زده بوده.توی تمام این مدت فن های اپل ،سامسونگ و مسخره میکردند که ببینید آیفون های ما دوربینش با سطح گوشی یکی هست.بعد اپل اومد و در آیفون 6 زد تو پره طرفدارهاش.حالا همونها اومدن میگن ببینید ، دوربین سامسونگ هم که اومده بیرون.آخه IQ ها این شما بودید که به دوربین آیفون و طراحیش و هم سطحیش افتخار میکردید نه طرفدارهای سامسونگ.اصلا برای طرفدارهای سامسونگ بیرون زدگی دوربین ، مثل طرفدارهای اپل مهم نبود که الان بخواد بخورده تو ذوقشون.افتاد یا بازم توضیح بدم.اپل شما به آرمانهای و افتخارات شما دهن کجی کرد.واقعا درک این موضوع اینقدر سخته.