این تصاویر مفهومی فوق‌العاده از آیفون 6C یاد وخاطره آیفون پلاستیکی را زنده نگاه می‌دارد!

آیفون 5سی به عنوان اولین آیفون پلاستیکی پس از آیفون 4 و با قیمت نه‌چندان پایین‌تر انتقادات زیادی را برانگیخت اما نمی‌توان انکار کرد که برخی از کاربران آیفون رنگارنگ را به آیفون 5اس ترجیح دادند. حالا یک طراحی خوق‌ذوق یک طرح مفهومی از آیفون 6سی را منتشر کرده است.

0

طبق شایعات از آن‌جایی که مدل C آیفون سال گذشته همراه با مدل S معرفی شد احتمالاً آیفون 6C هم با آیفون 6S معرفی خواهد شد. اگر اپل بخواهد طبق روال سال گذشته عمل کند و عدم موفقیت آیفون پلاستیکی سال گذشته را در نظر نگیرد احتمالاً آیفون 6سی جای آیفون 6 را سال آینده خواهد گرفت و صد دلار ارزان‌تر از آیفون 6سی عرضه خواهد شد. اما از نظر ظاهر اگر بخواهیم آیفون 5سی را با 6 ترکیب کنیم نتیجه چیزی شبیه تصاویر زیر خواهد شد.

در این تصاویر آیفون 6C در کنار آیفون 6 قرار داده شده است و می‌توانید تفاوت‌های طراحی را مشاهده کنید. دوربین این آیفون مانند آیفون 6 کمی بیرون زدگی دارد اما از آن‌جا که این بیرون‌زدگی در لبه قرار دارد احتمالاً مشکلی ایجاد نخواهد کرد. همچنین حلقه اطراف دکمه Home و حسگر اثر انگشت تاچ‌‌آی‌دی نیز با رنگ پشت گوشی هماهنگ شده و هارمونی زیبایی ایجاد کرده است.

به هر حال چه با نسخه C از آیفون‌ها موافق باشید و چه نباشید احتمالاً طرح‌های بالا توجه شما را جلب کرده‌اند و منتظرید تصمیم اپل را در مورد ادامه عرضه آیفون‌های پلاستیکی بدانید. برای اطمینان راهی به جز انتظار تا شهریورماه سال آینده و معرفی آیفون‌های آینده وجود ندارد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.