اچ‌تی‌سی: منتظر «چیز بزرگی» باشید!

درست روز بعد از این‌که اکانت توییتر اچ‌تی‌سی انگلستان تأیید کرد که HTC One جدید دهم اسفندماه رونمایی خواهد شد اکانت آمریکای این شرکت حالا از رسیدن «چیزی بزرگ» خبر می‌دهد و احتمال معرفی وان ام9 پلاس را در کنار وان ام9 قوت می‌بخشد.

0

HTC-One-M9-tweet

چیز «بزرگی» از اچ‌تی‌سی در راه است. یک (عدد) (چیز بزرگ) را در فضا تصور کنید. و سپس آن را (عمل ریاضی) با یک (عدد) کنید.

ممکن است منظور اچ‌تی‌سی یک گوشی وان جدید باشد اما شاید هم منظور این است که عمل ریاضی پلاس یا همان جمع را نیز باید در کنار وان M9 جدید انتظار داشت. به هر حال طبق اطلاعات لو رفته تا کنون تقریباً مطمئن هستیم که One M9 با صفحه‌نمایشی 5 اینچی و فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 810، دوربین‌های 20 و 13 مگاپیکسلی، اسپیکرهای قدرتمند و سه گیگابایت رم در راه است.در مورد وان M9 Plus تاکنون اطلاعات مختلف درز کرده است. یکی از این شایعات خبر از صفحه‌نمایش 5.1 اینچی QHD، پردازنده 8 هسته‌ای جدید مدیاتک، حسگر اثر انگشت و همان دوربین‌های 20 و 13 مگاپیکسلی می‌دهد.

از آن‌جایی که HTC One M9 قرار است در یک روز با گلکسی اس 6 سامسونگ معرفی شود هر دو شرکت سعی دارند تا توجه کاربران بیشتری را به گوشی خود معطوف کنند و با تیزرهای مختلف هیجان کاربران را بیشتر و بیشتر کنند. مسلّماً 9 روز دیگر در فارنت می‌توانید معرفی کامل هر دو گوشی را بخوانید؛ پس چاره‌‌ای نیست مگر این‌که تا روز موعود منتظر بمانیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.