تصاویر و مشخصات گوشی‌های Vibe X3، S1، P1 و P1 Pro درز کرد

به نظر می‌رسد لنوو با دست پر در نمایشگاه MWC 2015 حاضر خواهد شد. پس از رونمایی غیررسمی از Vibe Shot حالا چهار گوشی دیگر از سری Vibe همگی با ظاهر و کیفیت ساخت مناسب درز کرده‌اند.

2

لنوو Vibe Shot که به تازگی با تمرکز بر روی دوربین رونمایی شد تنها دستاورد لنوو در این نمایشگاه نخواهد بود و Vibe X3، Vibe S1، Vibe P1 و Vibe P1 Pro نیز در راهند.

Lenovo-Vibe-X3-leak

پرچم‌دار گوشی‌های لنوو به نظر Vibe X3 است که دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی، دوربین 20 مگاپیکسلی، بدنه آلومینیومی، حسگر اثر انگشت و آمپلی‌فایرهای اختصاصی با فناوری HiFi 3.0 خواهد بود.

Lenovo-Vibe-S1-leak

گوشی دوم Vibe S1 در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، صورتی، آبی آسمانی و بنفش و احتمالاً با قیمتی مناسب معرفی خواهد شد.

Lenovo-Vibe-P1-leak

Vibe P1 دارای باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی، اتصال 4G LTE و البته اندروید 5 آب‌نبات چوبی خواهد بود.

Lenovo-Vibe-P1-Pro

P1 Pro نیز مدل بهتر P1 محسوب می‌شود که باتری آن به 5000 میلی‌آمپر ارتقا یافته و اسپیکر بزرگی در پشت و حسگر اثر انگشت در جلو را نیز به همراه دارد. هر دو مدل P1 و P1 Pro همچنین با شارژ سریع و روکش سرامیکی با فناوری نانو همراه خواهند بود.

به این ترتیب به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد با بزرگان رقابت کند و نه تنها گوشی‌هایی با قیمت مناسب در بازار داشته باشد بلکه پرچم‌داران سرامیکی و فلزی با مشخصات چشم‌گیر نیز عرضه کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. جواد می‌گوید

    سلام ضمن اینکه ممنونم از خدماتتون ولی من یه گوشیه vib x2 pro دارم که با خوندن صفحه شما متوجه نشدم چطور میتونم گوشیه خودمو اپدیت به سون بکنم ممنونم اگه راهنماییم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هنوز آپدیت اندروید ۷ برای این گوشی منتشر نشده