آغاز عرضه آپدیت اندروید 5 آب‌نبات چوبی برای گلکسی نوت 3 سامسونگ

همین یکی دو ساعت پیش، از تائید خبر عرضه آپدیت اندروید 5 در گوشی‌های گلکسی نوت 2 توسط سامسونگ خبر دادیم اما ظاهرا این آخرین خبر مربوط به سری نوت در این روز جمعه نیست چرا که این طور که پیداست سامسونگ عرضه آپدیت اندروید 5 آب‌نبات چوبی برای گلکسی نوت 3 (SM-N9005) را در چندین کشور آغاز کرده است.

10

همانطور که در خبر آپدیت اندروید 5 گلکسی نوت 2 گفتیم مطمئنا عرضه این آپدیت‌ها نشانه خوبی از مشتری‌مداری و پشتیبانی خوب سامسونگ از پرچمداران خود است که حتی برای پرچمدارانی با عمر بیش از دو سال آخرین نسخه اندروید را عرضه می‌کند.

در همین حال هنگام عرضه آپدیت اندروید 5 آب‌نبات چوبی برای نسخه اگزینوس گلکسی نوت 4 که عرضه آن در ابتدای همین هفته آغاز شد شاید بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ توجه بیشتری به پردازنده‌های ساخت خودش منعطف خواهد کرد اما حالا ظاهرا سامسونگ با عرضه آپدیت اندروید 5 برای نسخه اسنپ‌دراگون گلکسی نوت 4 در کشور آلمان (SM-N910F) نشان داد که قصد ندارد چندان تبعیضی میان این دو نسخه قائل شود.
این آپدیت در این کشور با استفاده از برنامه رسمی Kies سامسونگ قابل دریافت است و چندان طول نخواهد کشید که به صورت بی‌سیم یا همان OTA به صورت مستقیم توسط گوشی‌ها قابل دریافت شود.

توجه داشته باشید که این خبر به این معنی نیست که بایستی بلافاصله ناتیفیکیشن دریافت این آپدیت را در گوشی گلکسی نوت 3 یا گلکسی نوت 2 خود ببینید و طبیعتا عرضه این آپدیت‌ها با توجه به بازارهای منطقه‌ای سامسونگ با کمی تاخیر و به ترتیب در تمامی نقاط جهان اتفاق خواهد افتاد امامطابق معمول می‌توانید عره آن را هر چند روز یکبار با رفتن به مسیر زیر در تنظیمات پیگیری کنید تا بالاخره یک روز چشمتان به جمال آپدیت اندروید 5 روشن شود که امیدواریم بدون عیب و ایراد بوده و باعث افزایش کارآیی دستگاه شما شود.

Settings » About phone » Software update

در عین حال کاربران حرفه‌ای می‌توانند فریم‌ویر این گوشی را با توجه به مدل گوشی خود انتخاب و دانلود کرده و به صورت دستی نصب کنند اگر چه ما دریافت رسمی را به تمام کاربران توصیه می‌کنیم و کاربران غیرحرفه‌ای را از دریافت و نصب دستی فریم‌ویر برحذر می‌داریم.

ممنون از کاربر tianosor

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. مهیار می‌گوید

    سلام من نوت 3 900 دارم از وقتی که گرفتم به روز رسانی نمیشه مینویسه دستگاه اصلاح شده چیکار کنم

  2. محمدجواد می‌گوید

    سلام. من گوشیم نوت 3 مدل ان9005هست .آبدیت براش اومد یک ماه پیش. دیروز که آپدیتش کردم واقعا گوشیم خیلی شیک تر وبهتر شده . یک حس دیگه ای بهش دارم.

    1. مسعود می‌گوید

      اگه میشه رم آبدیت شو برام بفرستید

  3. محمد می‌گوید

    سلام و خسته نباشید.
    من گوشی نوت 3 خریدم مدل 9005
    اما وقتی میرم تو قسمت تنظیمات و میخوام از طریف وای فای آپدیت کنم ی اروری میده بنام processing failed.
    ممون میشم اگه کسی بدونه باید چیکار کنم.

    با تشکر…

  4. z.m می‌گوید

    من یک هفته پیش برام پیغام آمد اندروید گوشیم و به نسخه 5 ارتقا دادم ولی نمی دونم چرا سرعت گوشیم کم شده و شارژ باتری زود تموم میشه لطفا راهنمایی کنید.؟؟؟؟

  5. سیامک می‌گوید

    واسه اس 3 هم میاد یانه؟ کسی چیزی میدونه

  6. Reza می‌گوید

    پس کی برای اس4 ما میاد خسته شدیم اه.سامسونگ بیش از این زجرمون نده.کاشکی سامسونگ یه بار آمدیت همه میتونستن بگیرن دیگه نه اینکه یه روز اینجا دوماه دیگه اونجا آخه این چه سیاستیه؟!

    1. windowsphon می‌گوید

      سیاست نیست اگه به کل دنیا یه جا بفرسته،میدونی چه فشاری روی سرورهای سامسونگ میفته،و چه خرابی های به بار میاره،همین عید نوروز خودمون،چون همه تلفن میکنن ،مخابرات زود کارایی دستگاهها رو میاره پایین تا بعد خرابی به وجود نیاد،پس سیاست نیست

  7. پوریا می‌گوید

    یک هفته پیش برای من اومد به صورت خودکار مدل n900

    1. سعید می‌گوید

      ببخشید دوست عزیز …
      مدل گوشیت نوت 3 مدل n900 هست ؟
      پس چرا آپدیت برای گوشی من هنوز نیومده !؟