سامسونگ تایید کرد: گلکسی نوت 2 نیز به اندروید 5 آپدیت خواهد شد

شرکت سامسونگ عرضه اندروید 5 به عنوان آخرین نسخه اصلی اندروید را برای گوشی‌های هوشمند خود از جمله گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 4 آغاز کرده اما اینکه بشنویم گلکسی نوت 2 نیز به این نسخه آپدیت خواهد شد مطمئنا برای شما نیز عجیب و شگفت‌اور است!

43

گلکسی نوت 2 سامسونگ در پائیز سال 2012 رونمایی شد و بعنوان یکی از قدیمی‌ترین گوشی‌های سری نوت سامسونگ شناخته می‌شود. سامسونگ همواره رویه خوبی را در پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های خود مخصوصا گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت بکار گرفته است.

گوشی‌های اندرویدی معمولا عمری 18 تا 24 ماهه برای برخورداری از آخرین نسخه اصلی اندروید را توسط شرکت‌هایشان به خود می‌بینند اما خب حالا ظاهرا گلکسی نوت 2 تجربه عمر بلندمدت‌تری را به خود می‌بیند.

Galaxy-Note-II

اکانت رسمی توئیتر در مجارستان تائید کرده که این گوشی هوشمند 5.5 اینچی با آپدیت به اندروید 5 بازگشت شکوهمندانه‌ای را تجربه خواهد کرد. این اکانت رسمی سامسونگ در پاسخ به سوال یکی از کاربران توئیتر که پرسیده بود: “آیا برای گلکسی نوت 2 آپدیت نسخه جدید اندروید ارائه می‌شود؟”، گفته است که: “بله. سخنگوی ما امروز این خبر را تایید کرده است.اما ما اطلاعات بیشتری از این موضوع نداریم”.

با توجه به این که گلکسی نوت 2، پاییز امسال 3 ساله می‌شود، این خبر رویداد مهمی به حساب می‌آید. سیستم عامل اصلی گلکسی نوت 2، اندروید نسخه 4.1.1 جلی‌بین است. این گجت توانایی بالای سخت‌افزاری خود را در طول این سال‌ها ثابت کرده است که بدون شک آن را مرهون رم 2 گیگابایتی و پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای ساخت سامسونگ است.

پیش از این کاستوم رام‌هایی دیده بودیم که تجربه گلکسی نوت 3 را به این گجت می‌آورد اما حال خود سامسونگ آخرین نسخه اندروید را برای کاربران به ارمغان آورده تا آنها را از این کاستوم‌رام‌ها بی‌نیاز کند.

چنانچه این وعده تحقق پیدا کند، سامسونگ علاوه بر اثبات مشتری‌مداری خود، موفق به اثبات قدرت سخت‌افزاری محصولاتش خواهد شد. جالب اینجاست که دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند نیز به تکاپو افتاده‌اند تا نسخه آب‌نبات چوبی اندروید برای گجت‌های خود فراهم سازند. به عنوان مثال سونی در حال اجرای این آپدیت برای خط تولید اکسپریا زد است و اچ تی سی نیز در نظر دارد این به‌روز رسانی را برای اچ تی سی وان M7 خود ارائه دهد.

با این توضیحات، دارندگان گوشی‌های گلکسی نوت 2 دیگر مجبور به کنار گذاشتن یا فروختن گوشی قدیمی خود نیستند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.