این اپلیکیشن اپل‌واچ میزان قند خون شما را نمایش خواهد داد

افراد دیابتی باید انسولین تزریق کنند و به همین خاطر لازم است مرتب قند خون‍‌شان را چک کنند. دیابتی‌های وابسته به انسولین از گلوکومتر برای تست قند خون استفاده می‌کنند.

0

یک قطره کوچک از خون که توسط سوزن زدن به پوست با یک سوزن لنست به دست‌آمده روی یک صفحه یک‌بار مصرف آزمایش قرار می‌گیرد که توسط دستگاه استفاده و قند خون محاسبه می‌شود. مسلما انجام پیوسته‌ی این فرایند دردآور است.

شرکت DexCom بر روی اپلیکیشنی برای ساعت اپل کار می‌کند که میزان قند خون را نشان می‌دهد و هر پنج دقیقه نمودار آن را رسم می‌کند. احتمالا دیابتی‌های بسیاری به ساعت اپل روی خواهند آورد.

اپلیکیشن شرکت DexCom با مانیتوری که در کنار خود ساعت تعبیه شده کار می‌کند و سنسوری به باریکی یک تار مو دارد. این سنسور زیر پوست کار گذاشته می‌شود تا میزان قند خون را هر پنج دقیقه اندازه گیری کرده و به مانیتور ساعت منتقل کند. انتظار می‌رود که محصول شرکت DexCom فروردین ماه به بازار عرضه شود. ساخت این اپلیکیشن برای آیفون اپل ماه گذسته به تصویب رسید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.