OneBoard PRO+ نام یک کیبرد با کلیدهای مکانیکی است که خون اندروید در آن جریان دارد!

قبلاً راجع به کیبردهای مکانیکی صحبت شده اما در بیشتر موارد آن‌ها فقط کیبرد هستند. درست است برخی از انها درون کلیدهای خود ال‌ای‌دی‌هایی داشتند و تجملی‌تر بودند؛ اما مطمئنا برای شما هم عجیب است که با کیبردی روبرو شوید که که دارای پردازنده‌ی مستقل خودش باشد و علاوه بر آن همزمان اندروید به آن جان بخشیده باشد!

0

OneBoard PRO+ کیبرد مکانیکی است که به سادگی کامپیوتری را در زیر دکمه‌هایش جا داده و به گونه‌ای ما را یاد سیستم‌های رومیزی All-in-one می‌اندازد که در آن‌ها تمام اجزای سیستم در درون صفحه‌نمایش جاسازی شده‌اند اما در این مورد اجزا درون کیبرد قرار گرفته‌اند.

این کیبرد اندرویدی دارای پردازنده 1.8 گیگاهرتزی Rockchip Soc است که 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه eMMC و درگاه کارت حافظه SD نیز از دیگر مشخصات آن هستند!

Android_Keyboard_Computer_Description

اندروید کیت‌کت 4.4 از قبل روی آن نصب شده و برای خود کیبرد از سوییچ‌های مشهور Cheryy MX استفاده کرده‌اند. احتمالا سوال شما این خواهد بود که: چگونه کار می‌کند؟

اگر می‌خواهید از سیستم عامل‌اش استفاده کنید باید آن را به صفحه‌نمایش و یک موس متصل کنید. همین‌طور همیشه می‌توانید با وصل کردنش به یک کامپیوتر به عنوان یک کیبرد معمولی از آن استفاده کنید.

این کیبرد 289 دلاری خوش‌ساخت‌ترین کیبردی که تابه‌حال ساخته شده نیست و به خاطر نداشتن کلید‌های اعداد بسیار کوچک است اما اگر به دنبال چیزی هستید که به راحتی بتوانید به خانه و محل کار ببرید و حمل آن آسان باشد برایتان مناسب خواهد بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.