رونمایی از کفش‌های ورزشی آدیداس الهام گرفته از لباس فضانوردان ناسا

آدیداس از کتانی هایی با شکل و شمایلی برگرفته از لباس فضانوردان ناسا رونمایی می کند.معدود انسان هایی هستند که فرصت پیدا می کنند لباس فضانوردی به تن کنند، اما اگرشما از آن دست افرادی هستید که همیشه آرزوی فضانوردی داشته اید دو جفت کتانی جدید آدیداس دست کم ذره ای  این حس را به شما منتقل می کنند.

0

راف سیمونز که مدیریت کریستین دیور را به عهده دارد در پنجمین سال همکاری اش با برند آلمان این کتانی ها را طراحی کرده و در طراحی آنها از دو کار سابق آدیداس با نام های Ozweego  وResponse Trail  الهام گرفته است.

کتانی های جدید آدیداسresponse Trail Robot  و Ozweego Robot نامگذاری شده اند. این شرکت طی بیانیه ای گفت که این کفش ها را با توجه به لباس و کوله پشتی فضانوردان ناسا طراحی کرده است. قرار گرفتن رنگ براق و مات در کنار هم شکل و شمایلی فضایی به این محصول داده است.

Adidas reveals sneakers inspired by vintage NASA space suits (2)

نخستین لباس فضانوردی ناسا که مختص ماموریت فضایی عطارد ساخته شده بود تنها درون فضاپیما پوشیده شد و از رنگ نقره ای در آن استفاده شده بود. با گذشت زمان رنگ نقره ای لباس فضانوردان ناسا – برای پروژه فضایی جمنای –  به سفید و قسمت های آبی و قرمزی که بیشتر به لباس های آپولو معروف بودند تغییر پیداکرد.

این کفش ها در ماه ژولای و با قیمت 455 و 730 دلار به بازار عرضه می شوند.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.