والو در GDC از نسخه‌ی جدید Open GL پرده‌برداری ‌می‌کند

در این کنفرانس قرار است در مورد مشکلات تکنیکی این رابط برنامه‌نویسی گرافیکی که باعث شکست آن در مقابل دایرکت‌ایکس شده، صحبت شود…

0

قرار است شرکت والو در کنفرانس سالانه‌ی GDC از نسخه‌ی جدید Open GL رونمایی کند. این کنفرانس در 5 مارس 2015 در سان‌فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

در این پنل در GDC که توسط والو اداره می‌شود، توسعه‌دهندگان و مهندسانی از همین شرکت در کنار استودیوی اپیک‌گیمز، الکترونیک‌آرتز و شرکت‌های دیگر در مورد نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدید آخرین نسخه‌ی Open GL  شرکت Khronos صحبت خواهند کرد.

قرار است در این پنل «جان اندرسون» از مهندسان تیم «انجین فراست‌یابت» و «پیر گریفیس» و «جان مک دونالد» از توسعه‌دهندگان والو، «نیکلس اسمدبرگ» برنامه‌نویس ارشدِ انجین در اپیک، «دن بیکر» معمار گرافیکی در Oxide Games و همین‌طور «آراس پرنکویسیوس» معمار گرافیکی انجین «یونیتی» در مورد آخرین ورژن Open GL به بحث و گفتگو بپردازند.

در این کنفرانس قرار است در مورد مشکلات تکنیکی این رابط برنامه‌نویسی گرافیکی که باعث شکست آن در مقابل دایرکت‌ایکس شده، صحبت شود و همچنین چند دموی زنده از کاربردهای آن که بر روی سخت‌افزارها و درایورهای مبتنی بر Open GL اجرا می‌شوند را به نمایش درآورند.

GameNews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.