تماشا کنید: رام اختصاصی OxygenOS وان‌پلاس این شکلی خواهد بود

پیش از این در فارنت از رونمایی وان پلاس از Oxygen OS رام اندروید اختصاصی گوشی‌های این شرکت در ۲۳ بهمن خبر داده بودیم. حالا ظاهرا پیش از رونمایی رسمی این شرکت تحمل خود را از دست داده و تصاویر و ویدئویی از این رام منتشر کرده است.

0

وان‌پلاس وان اولین گوشی هوشمند این شرکت از رام سیانوژن استفاده می‌کند اما این شرکت چندی پیش از برنامه خود برای عرضه رام اختصاصی برای گوشی‌های خود خبر داد و بعد از آن حتی مسابقه‌ای برای تعیین نام آن برگزار کرد و نهایتا نام OxygenOS را برگزید و هفته پیش 23 یهمن‌ماه را برای رونمایی رسمی از این رام اختصاصی معین کرد.

حالا این شرکت ویدئویی کوتاه از نحوه کار این رام منتشر کرده که نشان می‌دهد OxygenOS شباهت بسیاری به به نسخه اصلی اندروید آب‌نبات چوبی دارد.

دانلود ویدئو

البته چندان جای تعجب ندارد که این رام شباهت زیادی به نسخه اصلی اندروید داشته باشد چرا که منطقی است، وان پلاس حداقل فعلا قصد دارد نسخه‌ای با کمترین تغییرات از نسخه اصلی را برای مشتریان خود فراهم کند و حداقل سادگی اندروید 5 را حفظ کند تا به مرور بر روی تغییرات بیشتر سرمایه‌گذاری کرده و وقت بگذارد.

این ویدئو پس از انتشار تصاویر اسکرین‌شات منتشر شد که طبیعتا جزئیات کمتری را در اختیار قرار می‌داد اگر چه به طور مثال در اسکرین‌شات‌ها شاهد قفل صفحه نمایش هستیم که در ویدئو مشاهده نمی‌شود.

Androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.