سونی بخش «سرگرمی‌های آنلاین» خود را فروخت

مدیر این بخش قرار است برای ایکس‌باکس وان بازی بسازد و از این بابت خوشحال است!

0

بنا بر گزارش یکی از اعضای این شرکت در سایت Reddit شرکت سرمایه‌گزاری «کلمبوس نوا» بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی را از این شرکت خریداری کرده است. این شرکت ناشر که بیشتر برای بازی‌های آنلاین کلان خود همچون “Everquest” شناخته می‌شود، به شرکت بازی‌های “Daybreak” تغییر نام داده است.

بر اساس آن‌چه کاربر Reddit آن را چشم‌انداز شرکت جدید می‌داند، “این نام آن‌چه ما در این موسسه هر روز انجام می‌دهیم را در بر دارد و نشان از همت و فداکاری کارمندان و بازی‌کنان ما دارد. همچنین یک نمود از دیدگاه ما برای آغاز هر یک روز جدید با امید پیشرفت دادن صنعت گیمینگ است.”

بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی، در چند سال اخیر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد. در یکی دو سال آخر، چند بازی آنلاین کلان از این شرکت بیرون آمد که جز ضرر مالی چیزی نداشت و از آن جمله می‌شود به Star Wars Galaxies, DC Universe Online و The Matrix Online اشاره کرد. سال گذشته، این شرکت تعدادی از کارمندان خود را در دفاتر سن دیگو و آستین اخراج کرده بود. در یک ایمیل که در روز اخراج برای همه‌ی کارمندان ارسال شد، رییس بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی که اکنون ریاست دی‌بریک را بر عهده دارد نوشته بود:

“من اکثر کسانی که امروز اخراج می‌شوند را می‌شناسم. بعضی از آن‌ها از شروع کار با ما بوده‌اند. هیچ کدامشان مستحق این برخورد نیستند. هدف ما به عنوان یک شرکت باید این باشد که بازی‌های فوق‌العاده بسازیم و دوباره قدرتمند شویم تا بتوانیم دوستانمان را بازگردانیم.”

بر اساس گزارش تک‌کرانچ، کلمبوس نوا به پشتیبانی از کاتالوگ بازی‌های آنلاین این ناشر ادامه خواهد داد که شامل H1Z1 که به تازگی در Early Access استیم منتشر شده است هم می‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد که ادامه‌ی بازی EverQuest را “به زودی” عرضه کند.

در ادامه‌ی پست “SOE_Legion” در Reddit آمده است که “اکنون ما دسترسی بیشتری به پلتفرم‌های مختلف داریم و منابع بیشتری در اختیار ما قرار دارد. این همچنین به معنای ساخته شدن عناوین حال حاضر ما برای کنسول‌های دیگر است و بالاخره می‌توانیم دنیای مولتی پلتفرمی که مدت‌ها است در آن زندگی می‌کنیم را دریابیم.”

یا به طور خیلی صریح‌تر همان‌طور که Smedley دیشب توئیت کرد:

“بی‌صبرانه منتظر ساختن بازی‌های ایکس‌باکس وان هستم!”

john-smedley-tweet

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.