دانلود کنید/ تمام والپیپرهای با کیفیت بالا گوشی هوشمند جی‌فلکس 2 ال‌جی

یکی از جذابترین گوشی‌های هوشمندی که در دی‌ماه و در نمایشگاه CES 2015 در لاس‌وگاس رونمایی شد، گوشی هوشمند جی‌فلکس 2 ال‌جی بود که هم‌اکنون در سرزمین‌مادری ال‌جی یعنی کره‌جنوبی عرضه شده و به زودی در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

0

جی‌فلکس 2 ال‌جی اولین گوشی هوشمند با پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپ‌دراگون 810 کوآلکام و همچنین اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید 5 شرکت ال‌جی بود. اگر چه جی‌فلکس 2 با همان مشخصه انحنا و انعطاف‌پذیری جی‌فلکس به بازار عرضه شد اما خب تفاوت‌هایی هم با نسل اول داشت که از جمله آنها خوش‌دست‌تر شدن گوشی با کاهش اندازه صفحه نمایش به 5.5 اینچ و افزایش قدرت انعطاف‌پذیری و انحنای گوشی و در عین حال افزایش قدرت خودترمیم‌پذیری قاب گوشی بود.

جی‌فلکس 2 ال‌جی به صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p، دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و 2 گیگابایت رم (بر خلاف انتظار برای رم 3 گیگابایتی مانند رقبا!) مجهز است.

حالا هر چه که باشد اگر به این گوشی هوشمند علاقه دارید بد نیست تا روز رسیدن آن به بازار منطقه شما فعلا والپیپرها و تصاویر پس‌زمینه این گوشی هوشمند را تجربه کنید تا کم‌کم و تا روز خرید به داشتن چنین گوشی جذابی عادت کنید!

دانلود 10 تصویر پس‌زمینه جی فلکس 2 ال‌جی (1920 در 2160 پیکسل) به صورت یکجا

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.