آپدیت اندروید ۵ سرانجام برای نسخه LTE نکسوس ۷ نیز از راه رسید 

مژده خوبی برای دارندگان نکسوس ۷ نسخه LTE سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ داریم، انتظار به پایان رسیده و سرانجام جدیدترین نسخه آپدیت اندروید ۵ برای این محصول از راه رسید.

1

گوگل آپدیت‌های اندروید را ابتدا برای محصولات سری نکسوس عرضه می‌کند و این امر را می‌توان یکی از مزایای دستگاه‌های نکسوس دانست اما برخلاف انتشار اندروید ۵، نکسوس ۷ نسخه LTE سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ تاکنون از موحبت اندروید ۵ آبنبات چوبی بی‌بهره بوده‌اند.

در حالیکه اندروید نسخه ۵ مدتی است بر روی محصولات نکسوس و سایر برند‌ها نصب شده است و آپدیت نسخه ۵.۰.۱ و ۵.۰.۲ نیز راه خود را به محصولات طراز اول اندرویدی باز کرده است اما تاکنون محصولات نکسوس ۷ نسخه LTE از غافله عقب مانده بودند. این تأخیر به اندازه‌ای طول کشید که آپدیت دست‌ و پاشکسته‌ای از جانب سیانوژن برای این محصولات عرضه شده بود.

Old-Nexus-7

به هر ترتیب هرچه بود گذشت و همانطور که در ابتدا ذکر شد، گوگل آپدیت اندروید آب‌نبا‌ت چوبی را برای این دو محصول آماده دانلود کرده است.با این حساب برای دانلود می‌توانید به صفحه رسمی توسعه‌دهندگان گوگل وارد شده و از لینک‌های زیر ایمیج‌های مربوط به این آپدیت‌ها را دانلود نمائید و با خیال راحت دستگاه خود را به اندروید ۵.۰.۲ آپدیت کنید.

Nexus 7 LTE 2012

NexuS 7 LTE 2013

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. gharibeh می‌گوید

    دیروز بعد از مدتها اپدیت 5.0.2 برای گوشی moto g در ایران در دسترس قرار گرفت البته چون گوگل دسترسی ای پی ایران را بسته بود مجبور بودیم از طریق دور زدن یا همون قند شکن استقاده کنیم. و به هر زحمتی بود توانستیم اپدیت کنیم .مدل دوسیم کارت