لو رفتن مشخصات Galaxy Tab S Pro در گوگل پلی

سامسونگ چندی پیش اپلیکیشن Milk Music را به‌روز کرد و در لیست دستگاه‌هایی که قابلیت نصب نسخه جدید این برنامه را دارند، نام تبلت جدید Galaxy Tab S Pro را هم برملا شده است.

0

بر اساس اطلاعات قبلی سامسونگ از نسل جدید تبلت های خود در نمایشگاه موبایل بارسلونا که حدود یک ماه دیگر برپا می‌شود رونمایی خواهد کرد، بر همین اساس گنجاندن نام Galaxy Tab S Pro در لیست معرفی‌شدگان این کمپانی کره‌ای در مراسم مذکور دو از ذهن نخواهد بود.

Samsung Galaxy Tab S Pro

در تصویر منتشر شده جزئیاتی در رابطه با سخت‌افزار Tab S Pro مشخص نشده، اما شایعات خبر از مشخصات سخت‌افزاری یکسان با مدل Galaxy Tab S اما با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر می‌دهد. در چند وقت اخیر کمپانی سامسونگ پسوند پرو را به محصولاتی نسبت داده که دارای اندازه صفحه نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به دیگر اعضای خانواده خود دارند، از این‌رو انتظار می‌رود Galaxy Tab S Pro دارای صفحه‌نمایشی 12 باشد.

بر اساس اطلاعات قبلی، تمام اعضای خانواده Galaxy Tab S در سینه از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 5420 بهره خواهند برد، البته عده‌ای امیدوارند در Galaxy Tab S Pro به دلیل دارا بودن صفحه‌نمایشی کشیده‌تر با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل از اگزینوس 7420 استفاده شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.