کمپین جهانی درخواست از Canon برای ساخت دوربین ویژه عکاس‌های چپ‌دست‌

بدون شک تسلط در هنگام ثبت تصاویر یکی از عوامل موفقیت در امر عکاسی محسوب می‌شود، از این رو افراد به اصطلاح چپ‌دست‌ همانند کسانی که بیشتر کارهای خود را با دست راست انجام می‌دهند به دلیل وجود دکمه شاتر در طرف راست نمی‌توانند تسلط کافی بر روی دوربین داشته باشند؛ شاید همین موضوع باعث شده کمپینی به‌منظور درخواست از شرکت کانن به‌منظور ساخت دوربین‌هایی مخصوص افراد چپ‌دست‌ شکل گیرد.

0

Sylvia Cacciatore عکاسی اهل فلوریدای امریکاست که در حال جمع کردن حمایت عموم برای جلب توجه کانن است تا این شرکت برای افراد چپ‌دست نیز دوربین‌هایی را بسازد. وی دارای معلولیتی در دست راست خود است، به همین دلیل مجبور است با دست دیگر خود اقدام به عکاسی کند.

DYoQghaWgrvcqUS-580x326-noPad

Sylvia Cacciatore بعد از مطرح کردن درخواست خود با کمپانی کانن با پاسخی نه‌چندان جالب روبه‌رو گردید. یکی از کارمندان کانن به او گفت که باید بر روی روش دیگری از عکاسان تمرین نماید تا این کار برایش عادی شود. این پاسخ انگیزه‌ Sylvia برای جلب نظر عموم و حمایت آن‌ها از مشکل او و امثال او را افزایش داده است.

نام من Sylvia است و این نامه را به‌عنوان فردی که دارای معلولیتی در دست‌راست است می‌نویسم، درخواست من این است که دوربین‌هایی را برای افراد چپ‌دست طراحی کنند. دست راست من مبتلا به تداخل عصبیست که از زمان تولد داشته‌ام و به‌طور کامل فعالیت آن را مختلف کرده، همین بیماری اجازه نمی‌دهد که عکاسی با دست‌راست را تمرین کنم. زندگی در دنیایی که فقط به افراد راست‌دست فکر می‌کند کار آسانی نیست. کارهای زیادی را با دست چپم انجام می‌دهم اما خیلی چیزها هستند که از انجام دادن آن‌ها محرومم.

اگر شما هم خواهان پیوستن به کمپین درخواست کننده از کانن به‌منظور طراحی دوربین‌هایی برای افراد دست‌چپ هستید، می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کرده و در نظرسنجی آن شرکت نمایید.

canonrumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.